بمناسبت چهلمین روز عروج سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی مراسم...

سردار محمدرضا فلاح‌زاده شامگاه یکشنبه در مراسم اربعین سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی که در مصلای خاتم‌الانبیای زنجان و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد، از زنجانی‌ها به عنوان مردمانی که در مراسم مختلف دینی و انقلاب همواره پیشتاز بودند، یاد کرد و افزود: مردم استان زنجان در دوران دفاع‌مقدس نیز ثابت کردند که حاضرند برای حفظ نظام جان‌فشانی کنند و شهدای زیادی را تقدیم کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان، سردار فلاح زاده ، با یادآوری اینکه امروز در ایام‌الله دهه مبارک فجر قرار داریم و این ایام یادآور دورانی است که بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب دستاوردهای مهمی را برای ایران اسلامی داشته‌اند، تصریح کرد: امام خمینی (ره) به عنوان منجی امت اسلامی بعد از اینکه اسلام ناب محمدی را که سال‌ها  در زیر حکومت‌های پادشاهی طغیان‌گر و ظالم مانده بود، با تدبیر پیامبرگونه‌شان به دنیا معرفی کرد.

این مسئول با بیان اینکه حکومت‌هایی که اسلام را لگدمال و خدشه‌دار کرده بودند، اقدام به تشکیل گروه‌های تکفیری، از جمله داعش، القاعده، النصره کردند، ادامه داد: بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی توانست با کنار زدن زورگویی‌ها، پادشاهان طغیان‌گر، پلیدی‌ها، آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها، اسلام ناب را که محصول آن صداقت، شجاعت، بصیرت و… بود، به دنیا معرفی کند.

وی با اشاره به اینکه امروز می‌توان فرهنگ غنی اهل‌بیت (ع) را در دورترین نقطه‌ها حتی آمریکای لاتین به عینه دید،در حالی که در گذشته این فرهنگ فقط از چند نقطه به گوش می‌رسید، اظهار کرد: اگر امروز فرهنگ غنی اهل‌بیت (ع) را در اقصی‌نقاط دنیا می‌بینیم، این امر مرهون تلاش‌های بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، رهبر فرزانه انقلاب، مجاهدان راه خدا و … است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس با بیان اینکه ایران اسلامی امروز به برکت انقلاب توانسته است که پیشرفت‌های چشم‌گیری دست یابد، بیان کرد: اگر امروز به چنین موفقیت‌هایی در عرصه‌های مختلف، از جمله دفاعی، بین‌المللی، علمی، پزشکی و … دست یافته‌ایم، همه این موفقیت‌ها مرهون تدابیر بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، رهبر فرزانه انقلاب و نیز فرهیختگان نظام اسلامی است.

سردار فلاح‌زاده با یادآوری اینکه امت اسلامی همواره در صحنه‌های مختلف ثابت کردند که از امام خود تبعیت کرده و در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادگی کرده‌اند، افزود: یکی از نمونه‌های واقعی این امت وفادار، سردار سلیمانی بود که در برهه‌های مختلف به مصاف دشمن رفت و توانست در عملیات‌ مختلف ضربه‌های متعددی را به دشمنان وارد کند.

وی با تاکید بر اینکه نقش چشمگیر سردار سلیمانی در دوران دفاع‌مقدس بر همگان روشن است، تصریح کرد: سردار رشید اسلام پس از دوران دفاع‌مقدس، وارد نیروی سپاه قدس شد و تا پای جان نیز در برابر دشمن ایستادگی کرد. به راستی سردار سلیمانی، روحیه جهاد و مبارزه را از مکتب امام حسین (ع) و امام راحل فرا گرفت و این روحیه در همه زندگی‌اش جاری بود.

این مسئول با یادآوری اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی طرح‌های راهبردی آمریکا را به واسطه ایجاد قدرت‌های بزرگ در کشورهایی چون عراق و سوریه، نشانه گرفت و ضربات سهمگینی به دشمنان اسلام وارد کرد، ادامه داد: حضور سردار سلیمانی در منطقه سوریه به صورت مداوم و برای چند ماه پیاپی بود که این حضور مداوم باعث شد این سردار مقاومت در بسیاری از عملیات‌ دشمن را زمین‌گیر کند.

شایان ذکر است،در این مراسم معنوی مهندس یوسف رضاپور مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان بهمراه اعضای هیئت مدیره و کارکنان این شرکت حضور داشتند.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای زنجان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای زنجان

    شركت آب منطقه‌ای زنجان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات