احداث یک هزار واحد مسکن مهر در اردبیل

احداث یک هزار واحد مسکن مهر در اردبیل

www.BanaNews.irسرپرست اداره کل تعاون استان اردبیل گفت: در قالب تعاونی‌های مسکن مهر در اردبیل هم اکنون یک هزار واحد مسکن در حال احداث است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) عظیم دشتی در جلسه شورای مسکن پارس‌آباد اظهار داشت: تعاونی‌های مسکن مهر استان که در مجموع ۲۱ تعاونی با تعداد اعضای واجد شرایط یک هزار نفر هستند در قالب یک هزار واحد در استان مسکن احداث می‌کنند.

وی گفت: این پروژه‌ها هم اکنون از پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصدی برخوردار هستند.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه مسکن مهر از افتخارات دولت است افزود: تاکنون بیش از ۱۴۰ میلیارد ریال تسهیلات ساخت توسط بانک مسکن استان برای پروژه مسکن مهر استان پرداخت شده است.

این مسئول اضافه کرد: در کنار ورود تعاون به حوزه مسکن و ساماندهی تعاونی‌ها در این بخش این اداره کل در حوزه اشتغال نیز ورود موفق داشته به طوری که بسیاری از بیکاران در سایت این اداره کل ثبت نام کرده‌اند.

دشتی سهم بخش تعاون را از تعهدات اشتغال بیش از ۴۰ هزار نفر اعلام کرد و بیان داشت: این سهم در استان اردبیل حدود ۴ هزار و ۵۰۰ نفر است.

وی با بیان اینکه بیش از دو سوم جمعیت استان عضو تعاونی‌ها هستند خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از ۴ هزار تعاونی فعال در استان داریم و حدود یک هزار و ۲۰۰ تعاونی نیز راکد هستند.

سرپرست اداره کل تعاون استان اردبیل از شکل‌گیری ۱۰ تعاونی سهام عدالت در استان خبر داد و گفت: این تعاونی‌ها بیش از ۴۵۰ هزار نفر عضو دارند.

دشتی تصریح کرد: تعاونی بزرگ خانواده کمیته امداد نیز با ۸۹ هزار عضو شکل گرفته و در حال فعالیت است.

به گزارش بنانیوز به نقل از مهر، در این جلسه فرماندار شهرستان پارس‌آباد نیز در سخنانی با اشاره به اهتمام دولت در احداث و تحویل مسکن مهر به نیازمندان اظهار داشت: مسکن مهر تحول عظیمی را در خانه‌دار شدن افراد بی‌سرپناه به ویژه امیدواری برای جوانان بسیار راهگشا بوده است.

ولی کریمی اضافه کرد: با توفیقات به دست آمده ما قادر هستیم ظرف دو سه سال آینده بر مشکل مسکن افراد نیازمند غلبه کنیم که در این ارتباط تعاونی‌ها و پیمانکاران باید به اجرای سریع پروژه‌ها اهتمام جدی داشته باشند.

 

 

    نظرات