آغاز گام دوم انقلاب با حضور پرشور مردم رقم خورد/ تدابیر شهرداری تبریز برای برگزاری راهپیمایی ۲۲بهمن

آغاز گام دوم انقلاب با حضور پرشور مردم رقم خورد/ تدابیر شهرداری تبریز برای برگزاری راهپیمایی ۲۲بهمن

ایرج شهین باهر صبح امروز در حاشیه مراسم راهپیمایی ۲۲بهمن و در جمع کارکنان شهرداری تبریز در گفتگو با خبرنگار شهریار گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر آغاز گام دوم انقلاب مصادف با چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، امروز نشانه های این رویداد بزرگ در سطح کشور مشخص بود.

او با قدردانی از مردم قهرمان و همیشه در صحنه تبریز تاکید کرد: به جرات می‌توان گفت آیین راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شد.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فضاسازی های صورت گرفته جهت برپایی مراسم ۲۲ بهمن امسال، تصریح کرد: امسال نیز همچون سالیان گذشته فضاسازی های مناسبی توسط اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز صورت گرفته بود که این اقدامات شب گذشته در دمای منفی ۱۴ درجه و شرایطی دشوار انجام یافت.

ایرج شهین باهر ادامه داد: امروز نیز علی رغم شرایط جوی خاص و در حالی که از شب گذشته تا صبح امروز عوامل خدماتی مجموعه شهرداری مشغول مسیرگشایی بوده اند و حتی تا زمان آغاز مراسم راهپیمایی نیز شاهد بارش برف بودیم، همچنان مردم پای کار بودند و فوج فوج در این مراسم حضور یافتند.

او در پایان ضمن قدردانی از حضور خانواده بزرگ شهرداری تبریز در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، گفت: کارکنان عزیز شهرداری همواره در خدمات رسانی و حضور در مراسم‌های ملی و مذهبی حضور چشمگیری داشته‌اند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات