بسته بودن راه‌هاي مواصلاتي، مهمترين مشكل در رفع مشكلات شبكه برق گيلان/ ۲۰۰ اكيپ عملياتي مشغول خدمت‌رساني و رفع مشكلات شبكه هستند

بسته بودن راه‌هاي مواصلاتي، مهمترين مشكل در رفع مشكلات شبكه برق گيلان/ ۲۰۰ اكيپ عملياتي مشغول خدمت‌رساني و رفع مشكلات شبكه هستند

به‌گزارش پايگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "مصطفي رجبي مشهدي" با بيان اين كه چهار خط ۲۳۰ كيلوولت و يك خط ۴۰۰ كيلوولت در استان گيلان به علت بارش سنگين برف از مدار خارج شده است، خاطرنشان كرد: هم اكنون تمركز روي فعاليت در حوزه رشت، اطراف انزلي و منطقه شرق گيلان حوزه لاهيجان، سياهكل و لنگرود است.
رجبي مشهدي با بيان اين كه در حوزه انتقال و فوق توزيع ۵۴ اكيپ عملياتي و اجرايي برق منطقه اي گيلان به تعداد ۱۹۵ نفر نيروي انساني در تلاشند تا هر چه سريع تر مشكلات و چالشها را حل كنند.
وي همچنين در خصوص بخش توزيع نيز با بيان اين كه در حدود ۲۰۰ اكيپ عملياتي توزيع استان گيلان مشغول به خدمت رساني و رفع مشكلات شبكه هستند،  يادآور شد: در حال حاضر نسبت به اعزام ۵۰ اكيپ عملياتي، ۱۰ دستگاه بالابر و ۱۰ دستگاه جرثقيل از شركت هاي معين به استان گيلان اقدام شده است.
سخنگوي صنعت برق در عين حال مهمترين مشكل در رسيدگي به شبكه برق را بسته بودن راه هاي مواصلاتي و دسترسي دانست و گفت: هرگونه رسيدگي به شبكه برق وابسته به باز شدن راه هاست و اطمينان مي دهم كه با بازگشايي راه هاي مواصلاتي، مشكل شبكه برق در مناطق ياد شده در كوتاه ترين زمان ممكن رفع خواهد شد.
رجبي مشهدي تصريح كرد: در صورت نياز نسبت به اعزام نيروهاي بيشتر به مناطقي كه دچار بحران برف هستند اقدام خواهد شد.
سخنگوي صنعت برق خاطرنشان كرد: كميته بحران با حضور مديركل دفتر فني انتقال توانير، مديران بخش توزيع توانير و مديران صنعت برق استان گيلان در حوزه برق منطقه اي و توزيع تشكيل و تمهيدات لازم انديشيده شده بود.
به گفته وي با اين حال بارش برف بيش از حد انتظار بوده و باعث بسته شدن راه هاي دسترسي نيز شده است كه بر مشكلات اضافه كرده است.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات