حضور شهردار و بسیجیان شهرداری منطقه ۹ تبریز در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن ماه

حضور شهردار و بسیجیان شهرداری منطقه ۹ تبریز در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن ماه

به گزارش شهریار، بهرام نسیانی شهردار منطقه۹ تبریز به همراه جمعی از معاونین، مدیران و کارکنان شهرداری منطقه۹، در راهپیمائی چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی شرکت کردند.

بر اساس این گزارش، نسیانی شهردار منطقه۹ در حاشیه ی این مراسم اظهار داشت: با وجود بارش شدید و برودت هوا، کارکنان و بسیجیان شهرداری منطقه۹، با لبیک به دعوت مقام معظم رهبری، آمده اند تا با حضور پر رنگ، پر شور و حداکثری خود، بار دیگر با آرمانهای والای امام راحل و شهدای انقلاب تجدید بیعت کنند.

نسیانی با تقدیر از کارکنان حاضر در راهپیمائی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، در بخش دیگری از سخنان خود گفت: پس از چهل و یک سال از انقلاب اسلامی، شکوفائی این درخت پر ثمر به برکت خون شهیدان گلگون کفن همچنان تداوم دارد و مفتخریم که  با حضور حماسی مردم قدرشناس، عزت، قدرت و اراده ی خود را بار دیگر در برابر دشمنان قسم خورده ی انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتیم.

شهردار منطقه۹ در پایان خاطر نشان کرد: تلاقی اربعین شهادت سردار دلها و سید الشهداء مقاومت، سردار سپهبد قاسم سلیمانی با سالگرد پیروزی انقلاب، پیام آور لبیک مردم انقلابی ایران به آرمانهای مقاومت و امنیت بوده و همچنین خواست عمومی برای انتقام سخت ازجنایتکاران و بانیان ترور سردار شهید و همرزمان وی است.

نسیانی افزود: بی تردید راه امام و شهدا همچون گذشته با فرامین رهبری معظم انقلاب ادامه خواهد داشت و  رشد و پیشرفت ایران اسلامی روز به روز در مقابل جهانیان جلوه خواهد نمود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات