تیم والیبال شهرداری ارومیه به مصاف خاتم اردکان می رود

تیم والیبال شهرداری ارومیه به مصاف خاتم اردکان می رود

امروز، در هفته شانزدهم  لیگ برتر والیبال، تیم شهرداری ارومیه  در سالن 6000 هزار نفری غدیر به مصاف  تیم خاتم اردکان می رود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ امروز 23 بهمن ماه،  ساعت 16 بعد از ظهر تیم والیبال شهرداری ارومیه  به مصاف تیم خاتم اردکان می رود.

چارچوب هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر والیبال تیم شهرداری ارومیه از ساعت ۱۵:۵۰ دقیقه روز یکشنبه بیستم‌ بهمن‌ماه در سالن خانه والیبال تهران مقابل تیم مدعی و قدرتمند سایپا قرار گرفت و در نهایت با قضاوت پر حرف و حدیث داوری این دیدار را با نتیجه سه بر دو به میزبان خود واگذار کرد.

شاگردان‌ پیمان اکبری ست های سوم و چهارم را با امتیاز های ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۳ به نفع خود به پایان رساندند ولی ست های اول، دوم و پنجم را با امتیاز های ۲۵ بر ۱۷ ، ۲۵ بر ۲۰ و ۱۵ بر ۱۳ به حریف خود واگذار کردند.

پیمان اکبری در ابتدای این بازی از ترکیب علیرضا بهبودی، فرهاد پیروت پور، سعید مصطفی وند، علی شفیعی، پوریا فیاضی، حمزه زرینی و محمدرضا حضرت پور به عنوان لیبرو استفاده کرد و در ادامه روند بازی به بازیکنانی چون سال افزون، خداپرستی، همتی و توخته اجازه حضور در میدان را داد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات