دیدار و سرکشی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و شهردار اراک از خانواده...

دیدار و سرکشی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و شهردار اراک از خانواده...

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک، ظهر امروز دوشنبه ۲۱ بهمن ماه همزمان با دهه مبارک فجر حضرت آیت اله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان به همراه مهندس شفیعی شهردار اراک و حسنی سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از خانواده های معظم شهدا و از یکی از جانبازان سرافراز سرکشی نمودند.

در این دیدارهای صمیمی حضرت آیت اله دری نجف آبادی ضمن تبریک دهه مبارک فجر به نقش و جایگاه شهدا در به ثمر رسیدن انقلاب اشاره نموده و عنوان داشتند که به برکت خون شهدا و ایثاری گری های این عزیزان و جانبازان سربلند است که انقلاب شکوهمند ایران در طول ۴۱ سال عمر پربرکت خود جایگاه جهانی پیدا کرده و باعث بیداری ملت های مسلمان و آزاده جهان شده است. ایشان با دلجویی از خانوادهای معظم شهدا برای این شهیدان والامقام علو درجات را از خداوند منان خواستار شدند.

مهندس شفیعی شهردار اراک نیز با تقدیر و تشکر از حضرت آیت اله دری نجف آبادی که در این دیدارها مدیران شهرداری اراک را همراهی نمودند از خانواده شهدای عظیم الشان و جانباز سرافراز تقدیر نمودند.

دیدارها و سرکشی های امروز از خانواده های معظم شهید محمد خانمحمدی و شهید فغانعلی زهره وند و دیدار با جانباز سرافراز ۷۰ درصد آقای حمید رضا عباسی بود.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات