آمادگی کامل خطوط ٣۰ گانه اتوبوس های درون شهری اراک جهت جابجایی شهروندا...

آمادگی کامل خطوط ٣۰ گانه اتوبوس های درون شهری اراک جهت جابجایی شهروندا...



به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک حجت اله مرادی ضمن تبریک فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران؛ اظهار داشت: طبق برنامه ریزی انجام شده ناوگان اتوبوسرانی اراک روز سه شنبه ٢٢ بهمن از ساعت ۶:۴۵ دقیقه آمادگی جابجایی شهروندان اراکی به نزدیکترین مسیر راهپیمایی را خواهند داشت.

وی افزود: با توجه به محدویت ترافیکی اعلام شده توسط پلیس راهور در روز ٢٢ بهمن، ناوگان اتوبوسرانی شهرداری اراک آمادگی ۱۰۰ درصدی جهت خدمات رسانی بهینه به همشهریان عزیز را جهت حضور هر چه با شکوهتر در این روز را خوا‌هند داشت.

مرادی ادامه داد: بنابر برنامه ریزی انجام شده ٣۵ دستگاه اتوبوس نسبت به جابجایی ۱٣۵٧ دانش آموز جهت حضور در میدان شهدا برلی اجرای سرود انقلاب را بر عهده خواهند گرفت و ۴۰ دستگاه اتوبوس نیز با درخواست نیروی انتظامی در محدوده ترافیکی همکاری لازم را خواهند نمود و مابقی نیز به مسافران درون شهری خدمات رسانی می کنند.

مرادی در پایلن خاطر نشان کرد: شهروندان حاضر در مراسم راهپیمایی می توانند پس از اتمام مراسم از طریق خدمات دهی ٣۰ دستگاه اتوبوس به ابتدای خیابان محسنی و خیابان شهید رجایی جابجا شوند.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات