آماده باش ۵۰ آتش نشان برای تأمین ایمنی راهپیمایی ۲۲ بهمن

آماده باش ۵۰ آتش نشان برای تأمین ایمنی راهپیمایی ۲۲ بهمن



رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک از آماده باش بیش از ۵۰ آتش نشان در مسیرهای مختلف راهپیمایی، برای تأمین ایمنی راهپیمایان اراکی در روز ۲۲ بهمن امسال خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک ، آتش پاد دوم مسعود آقازیارتی افزود: برای پاسخگویی به نیاز ایمنی شهروندان و همیاری با آنان در روز ۲۲ بهمن، ناوگان خودرویی و آتش نشانان با استقرار ۹ خودروی سنگین و ۳ خودروی سبک آتش نشانی همراه با۵۰ آتش نشان در مسیرهای مختلف راهپیمایی، از ساعت ۷ صبح روز ۲۲ بهمن تا پایان مراسم آماده خدمت رسانی هستند.

وی تاکید کرد: علاوه بر آن تمامی ۱۱ ایستگاه آتش نشانی موجود در سطح شهر این سازمان که در همه ایام به شهروندان خدمت رسانی می کنند، به عنوان پایگاه های پشتیبانی آماده انجام خدمت می باشند.

آقازیارتی خاطر نشان کرد: در این روز، معاون و مدیران مناطق عملیاتی آتش نشانی با خودروهای سازمانی به طور مستمر به گشت زنی پرداخته و وضعیت ایمنی مسیرهای راهپیمایی را تحت کنترل قرار می دهند.

وی تصریح کرد: تعدادی از آتش نشانان غیر شیفت نیز در روز ۲۲ بهمن هم پای مردم اراک در راهپیمایی یوم اله ۲۲ بهمن شرکت می کنند و همچنین در صورت لزوم در ارائه خدمات ایمنی به شهروندان با آتش نشانان همکاری خواهند داشت.

رییس سازمان آتش نشانی شهرداری اراک از عموم شهروندان خواست تا در صورت بروز هرگونه حادثه ای ضمن حفظ خونسردی، سریعاً مراتب را با سامانه ۱۲۵ و یا نیروهای آتش نشانی مستقر در محل اطلاع دهند.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات