وزیر نیرو صبح فردا عازم رشت می‌شود

وزیر نیرو صبح فردا عازم رشت می‌شود

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، پس از بارش سنگین برف در استان گیلان، تعدادی از روستاها و مناطق شهری این استان با قطعی آب و برق مواجه شده که رضا اردکانیان وزیر نیرو برای نظارت و رسیدگی به مشکلات مردم در این زمینه به رشت سفر می‌کند .
پیش از ظهر امروز چهارشنبه نیز معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی و معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر به‌منظور تسریع در خدمات‌رسانی به شهرها و روستاهای استان گیلان که با قطعی آب و برق مواجه شده‌اند، راهی این استان شدند .
گفتنی است، رئیس جمهور در جلسه امروز هیئت دولت، به وزیران نیرو، راه و شهرسازی، ارتباطات و فناوری اطلاعات و کشور دستور داد تا تمامی امکانات وزارتخانه‌های خود را برای تسریع در روند کاستن مشکلات ناشی از بارش‌ها بکار گیرند .
اردکانیان پس از رسیدگی به وضعیت آب و برق شهرها و روستاهای استان گیلان، طبق برنامه قبلی برای بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی 10 پروژه آب و برق به استان مازندران عزیمت می‌کند .
بارش سنگین برف و سیم پارگی‌ها باعث قطع برق 250 هزار مشترک گیلانی شده بود که با تلاش گروه‌های عملیاتی، درحال حاضر 60 درصد از این تعداد مشترک برق‌دار شده‌اند .

لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات