پنجمین پست برق گیلان هم برق‌دار شد

پنجمین پست برق گیلان هم برق‌دار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو، مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق درهمین خصوص گفت: هم اکنون پست برق کلاچای با تلاش های بی وقفه و با وجود سخت بودن دسترسی به پست، برقدار شد.
برپایه این گزارش،  پست های  برق لاهیجان، چمخاله،سیاهکل  و لنگرود ساعتی پیش با تلاش گسترده اکیپ های عملیاتی برقدار شده بودند.
رجبی مشهدی در همین خصوص  تصریح کرد: با  اتصال این پست ها به شبکه سراسری، بخش عمده ای از مشترکان گیلانی، امشب برقدار می شوند.
برپایه این گزارش؛ سخنگوی صنعت برق همچنین در ساعت 17 امروز نیز در گفت وگویی از اعزام اکیپ های عملیاتی و شناسایی از طریق بالگرد خبر داده بود.
رجبي مشهدي با بيان اينكه با اعزام اين بالگرد بازديد از شبكه‌هاي اصلي برق و پست 230 كيلوولت لاهيجان انجام و مشكلات به وجود آمده در اين شبكه‌ها شناسايي شد، خاطرنشان كرد: پس از اين اقدام اكيپ‌هاي عملياتي براي رفع مشكل از طريق بالگرد در منطقه حاضر و به دنبال آن پست 230 كيلولت سياهكلده (لاهيجان) برق‌دار شد.
سخنگوي صنعت برق با بيان اينكه برق‌دار شدن دو پست 230 كيلوولت چابکسر و سياهكلده باعث اتصال دوباره پنج پست فوق توزيع ديگر به شبكه سراسري شد، خاطرنشان كرد: در حال حاضر از ميزان خاموشي‌هايي كه ابتداي امر وجود داشت و باعث بي‌برق شدن 250 هزار مشترك شده بود، كاسته شده است به طوري كه اكنون بیش از 60 درصد از اين تعداد مشتركان برق‌دار شده‌اند.
رجبي مشهدي اظهار اميدواري كرد تا پايان امروز برق بخش عمده‌اي از مشتركان باقي مانده نيز وصل شود.
سخنگوي صنعت برق در عين حال اظهار كرد: مشكل عمده گروه‌هاي عملياتي و شناسايي همچنان مسدود بودن راه‌هاي دسترسي است و در صورتي كه اين مشكل رفع شود، سرعت برق‌رساني افزايش خواهد يافت.

لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات