ساخت پارکینگ طبقاتی در منطقه توریستی سامان ضروری است

ساخت پارکینگ طبقاتی در منطقه توریستی سامان ضروری است

www.BanaNews.irبخشدار سامان گفت: پل تاریخی زمانخان به عنوان سیاحت گاهی مفرح و ملی با پذیرش سالانه میلیونها گردشگر از گوشه و کنار کشور نیازمند یک پارکینگ طبقاتی برای مسافران است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) اصغر مظفری در گفتگو با خبرنگار مهر بررسی راهکارهای توسعه خدمات رسانی در بخش سامان را ضروری بیان و اظهار داشت: این منطقه با کمبود فضا برای پارک ماشینهای مسافران مواجه است و نیازمند ساخت یک پارکینگ طبقاتی استاندارد است.

وی عنوان کرد: بررسی راهکارهای جذب گردشگر، اصلاح و تقویت شبکه تأمین آب و برق، تعیین مبلغ ورودی از هر گردشگر، تعیین میزان تعرفه خودروهای ورودی به پارکینگ این مجتمع و ساماندهی سفره خانه های سنتی از موارد قابل توجه در خصوص محوطه تاریخی پل زمان خان محسوب می شود.

بخشدار سامان توسعه و رونق صنعت گردشگری در بخش سامان را ضروری دانست و افزود: باید با استفاده مطلوب تر از ظرفیتها و ایجاد زیرساختها به افزایش تقاضای سفر در این بخش بیش از پیش توجه شود.

مظفری بر ضرورت زیباسازی روستاها و جلوگیری از آلودگی محیط زیست در بخش سامان تأکید و تصریح کرد: تعاونی دهیاران با مشارکت بخش خصوصی، کار جمع آوری زباله های روستاها را در این بخش انجام می دهند.

 

 

    نظرات