تقدير و تشكر فرماندار بخشدار و دادستان شهرستان از  عملكرد مجموعه شهرداري و شوراي بندرانزلي در بحران اخير

تقدير و تشكر فرماندار بخشدار و دادستان شهرستان از عملكرد مجموعه شهرداري و شوراي بندرانزلي در بحران اخير


فرماندار انزلی در جلسه شوای مدیریت بحران شهرستان انزلی با حضور اعضای شورای تامین با بیان اینکه برخی از روسای ادارات از مصوبه شورای مدیرت بحران شهرستان تبعیت نکردند، افزود: بی توجهی به دستورات و ابلاغیات مدیریت بحران شهرستان باعث برخی اتفاقات شد.

اسماعیل حیدری آزاد با قدردانی از تلاش های پرسنل اداره برق گفت: اگر اداره برق قبل از مسدود شدن راه‌ها اقدام می کرد شاید این حجم از خاموشی‌ها را نداشتیم.

وی با بیان اینکه عملکرد شهرداری در شهر و کمک هایی که در سطح شهرستان انجام داد بی نظیر بود، افزود: شبانه روز حضور داشتم و اگر در روز اول ناهماهنگی‌ها اتفاق نمی‌افتاد حتی راه یک روستا هم مسدود نمی‌شد.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرانزلی، جلسه مشترک شورای تامین و ستاد بحران شهرستان با حضور اصحاب رسانه جهت آسیب شناسی حوادث و مشکلات برف اخیر برگزار شد.
فرماندار انزلی در این جلسه ضمن تشکر از مجموعه شهرداری و شورا به خاطر انجام وظایف محوله در زمان بحران عنوان نمود: اعلام نموده بودیم شهرداری و اداره راهسازی ضمن آماده باش کامل پرسنلی و لجیستیکی نسبت به نصب تیغه های برفروب اقدام نمایند و از عملکرد شهرداری و شورای اسلامی در ستاد بحران تشکر می نمایم.
وی افزود: عملکرد شهرداری علاوه در حوزه شهری و کمکی که به مدیریت بحران در روستاها نمودند قابل تحسین و تشکر است و از زحمات شهردار محترم، معاونت خدمات شهر مهندس رضواندل، اعضای محترم شورا و آقای شعبان جعفری رئیس شورای شهرستان تقدیر و تشکر می نمایم.
نماینده عالی دولت در شهرستان بندرانزلی افزود: شهرداری در شب اول بحران علاوه بر رسیدگی بر اوضاع شهر، ۴ دستگاه ماشین آلات سنگین را به روستاها فرستاد و بعد از آنکه دیدیم در حوزه شهر مشکلی نداریم هر آنچه که در توان داشت به محور کپورچال آبکنار فرستاد و انصافا آقای شهردار و معاون ایشان خیلی زحمت کشیدند و حتی با خود ما در حوزه های روستایی حضور داشتند و هم اکنون تعدادی از خودروهای شهرداری در آبکنار و روستاها در حال کار هستند.
ضمنا فرماندار انزلی عدم تبعیت و ناهماهنگی روسای بعضی از ادارات با مدیریت بحران را عامل بسیاری از اتفاقات دانست اما با این حال عملکرد مدیریت بحران انزلی را نسبت به شهرهای دیگر استان مطلوب تر توصیف کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بندر انزلی

    منبع خبر

    شهرداری بندر انزلی

    شهرداری بندر انزلی

    شهرداری بندر انزلی یک شهرداری در شهر بندرانزلی می باشد

      نظرات