دعوت از مهندسین جهت عضویت در شبکه یکپارچه و نوآور صنعت ساختمان

دعوت از مهندسین جهت عضویت در شبکه یکپارچه و نوآور صنعت ساختمان

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد از مهندسین و دیگر افراد تاثیرگذار در صنعت ساختمان برای عضویت در شبکه نوآوری این صنعت و ایجاد شبکه ای یکپارچه از تامین کنندگان مصالح، طراحان، مجریان و ناظران دعوت نمود.
به گزارش روابط عمومی سازمان ، مهدی سالاری در کارگاه آموزشی شبکه سازی نوآوری در صنعت ساختمان، داشتن درکی درست از مفهوم و نیاز به نوآوری در این صنعت از سوی مسئولین و مدیران ارشد را بسیار ارزشمند خواند و افزود:خوشبختانه امروز این باور که ادامه تفکرات و فرآیندهای گذشته دیگر پاسخگوی نیاز مشتریان نخواهد بود و موجب بی اعتمادی مردم و مهندسین می شود فراگیر شده و لازم است به سمت روش های جدید و استفاده از فناوری های نوین حرکت کنیم.
وی اظهار داشت: ورود شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی از سال های پیش به حوزه نوآوری در صنعت ساختمان و همچنین انعقاد تفاهم نامه ای بین این شورا و معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری شرایط و فضای خوبی را برای پرداختن به موضوعات نوین و فناور در صنعت ساختمان فراهم کرده است.
سالاری تصریح کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد آمادگی دارد تا در همکاری با حوزه های فناوری و نوآور نقش خود را در ایجاد شبکه نوآوری صنعت ساختمان ایفا کرده و با در اختیار قرار دادن بازار گسترده صنعت ساختمان به فعالان حوزه نوآوری، در بهبود ساخت و ساز گام بردارد.
رئیس سازمان ضمن دعوت از مهندسین و فعالان صنعت ساختمان جهت عضویت در این شبکه و تلاش برای ایجاد شبکه ای یکپارچه در صنعت ساختمان افزود: همچنین نیازمند همکاری نهادهای تأثیرگذار دیگر در صنعت ساختمان از جمله شهرداری ها در این شبکه هستیم.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد یک انجمن در شهر یزد می باشد

      نظرات