نشست مشترک معاون برنامه ریزی و مدیر آبهای معدنی شرکت آب منطقه ای...

در حاشیه برگزاری نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران نشستی با حضور معاون برنامه ریزی و مدیر آبهای معدنی شرکت آب منطقه ای اردبیل، رئیس اداره منابع آب شهرستان سرعین و کارشناس آبهای معدنی شرکت و همچنین مدیرعامل جامعه صنفی تاسیسات اقامتی استان اردبیل و عضو هیئت مدیره جامعه هتل داران واحد استان اردبیل در غرفه استانی جامعه هتل داران ایران، انجام گرفت.

معاون برنامه ریزی شرکت آب منطقه ای اردبیل در این نشست به همسوئی جامعه هتل داران و دستگاههای اجرایی ذیمدخل در امور گردشگری تاکید نمود و خواستار همکاری همه جانبه در این راستا شد.

کریم قرایی با اشاره به تأکید دولت بر ایجاد اشتغال و تفاهم نامه وزارت نیرو با وزارت میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری، موضوع سرمایه‌گذاری در طرح‌های گردشگری و همچنین افزایش فرهنگ عمومی مردم از منابع آب و ورود آنها به حریم پیکره‌های منابع آبی در قالب تورهای گردشگری را با اهمیت دانست .

رضا غفاری، مدیر آبهای معدنی شرکت آب منطقه ای اردبیل نیز ضمن تشکر از اهتمام ویژه جامعه هتل داران استان اردبیل در استقرار و راه اندازی تورهای گردشگری درون استانی برای گردشگران، استفاده از پتانسیلهای منابع آبی در طول مسیر مورد نظر این تورها را عاملی مهم در ارتقاء سطح رضایتمندی گردشگران برشمرد و آمادگی شرکت را در زمینه معرفی منابع آبی مناسب در تحقق این امر اعلام نمود .

جعفر بذری، مدیر عامل جامعه صنفی تاسیسات اقامتی استان اردبیل و خسرو موسی زاده، عضو هیئت مدیره جامعه هتل داران واحد استان اردبیل نیز از اضافه نمودن سایتهای منابع آبی حائز شرایط گردشگری در لابلای برنامه تورها استقبال نمودند و تلاش برای سرمایه گذاری در پیرامون منابع آبی را برنامه آتی جامعه هتل داران اعلام و تداوم برگزاری چنین نشستهای تخصصی را خواستار شدند .

# هرهفته_الف_ب_ایران

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات