بازدید معاون برنامه ریزی و مدیر آبهای معدنی شرکت آب منطقه ای...

در دومین روز از برگزاری نمایشگاه بین المللی گردشگری در تهران معاون برنامه ریزی و مدیر آبهای معدنی شرکت آب منطقه ای اردبیل به همراه رئیس اداره منابع آب سرعین از غرفه اداره میراث فرهنگی مشگین شهر بازدید کرد.

معاون برنامه ریزی شرکت آب منطقه ای اردبیل در بازدید از غرفه اداره میراث فرهنگی شهرستان مشگین شهر گفت: همسویی و هم افزایی کلیه عوامل دخیل در راهبری صنعت گردشگری استان، رمز موفقیت این صنعت است .

مهندس کریم قرایی پتانسیلهای بی بدیل شهرستان مشگین شهر را نقطه قوت این شهرستان در راستای نیل به نقطه تعالی راهبرد گردشگری دانسته و افزود: این شرکت با استفاده از ظرفیتهای پیرامونی منابع آبی و تاسیسات آبی مستعد برای سرمایه گذاری در بخش گردشگری می تواند در اعتلا و رونق این صنعت گامهای موثری بردارد و در این راستا، شرکت آب منطقه ای اردبیل آماده همکاری همه جانبه با تمامی دستگاههای دولتی و بخش خصوصی است.

رضا غفاری، مدیر آبهای معدنی شرکت آب منطقه ای اردبیل نیز در ادامه این برنامه به تعدد و پراکنش مناسب مکانی چشمه های آب گرم و سرد معدنی شهرستان مشگین شهر اشاره و وجود چنین چشمه های منحصر به فرد در کنار سایر منابع آبی موجود شهرستان مشکین شهر را عامل اصلی راهبرد موفق صنعت گردشگری در استان و کشور اعلام نمود .

# هرهفته_الف_ب_ایران

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات