آماده سازی بیش از ۱۰۰ نقطه برای تبلیغات انتخاباتی

آماده سازی بیش از ۱۰۰ نقطه برای تبلیغات انتخاباتی


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز به نقل از خبرگزاری ایرنا، محمدحسن پور افزود: همه مناطق یازده گانه شهرداری شیراز مسوولیت داشته اند که تا شب گذشته محل هایی را برای تبلیغات انتخاباتی آماده کنند.
معاون خدمات شهری شهرداری شیراز ادامه داد: بیش از ۱۰۰ جایگاه برای نصب تبلیغات کاندیداها در سطح مناطق ۱۱ گانه شهرداری شیراز احداث شده است.
وی عنوان کرد: این صد نقطه در ابعاد بزرگ با طول های مختلف مانند ۳۲۰،۲۴۰، ۴۸۰ و ۸۰۰ متر طول با یک متر و ۴۰ سانتی متر عرض در محل هایی که در سالیان قبل حجم بیشتری تبلیغات در این مناطق نصب می شده با استفاده از داربست و گونی ساخته شده است.
محمدحسن پور بیان کرد: برای نصب و ایجاد این ۱۰۰ نقطه تاکنون بیش از ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است که هزینه پاکسازی نیز به این رقم اضافه خواهد شد.
وی ادامه داد: نقاطی نیز بصورت دائمی در شهر شیراز برای تبلیغات وجود دارد که کاندیداها می توانند به جز این صد نقطه ایجاد شده در این محل ها نیز تبلیغات خود را نصب کنند.
وی اضافه کرد: از همه کاندیدا درخواست دارم که رعایت حال شهروندان و به ویژه پاکبان های زحمت کش شهرداری شیراز را کنند.
معاون خدمات شهری شهرداری شیراز۹ با بیان اینکه تبلیغات انتخاباتی یکسری تعاریف و همچنین تخلفات تبلیغاتی نیز تعاریف خاص خود را دارد،افزود: فرمانداری شهرستان شیراز مر قانون را در این خصوص به کاندیدای انتخابات ابلاغ کرده است.
محمدحسن پور خطاب به کاندیدا و اعضای ستاد انتخاباتی آنها گفت: کاری نکنیم که المان های شهری و تجهیزات نصب شده در سطح شهر آسیب ببیند و یا پاکبان های زحمت کش به سختی زیادی مواجه شوند.
وی با اشاره به اینکه اگر در مراحل تبلیغات مر قانون رعایت شود مشکلی نیز بوجود نخواهد آمد،اظهار داشت: فضاهای برای تبلیغات انتخاباتی با همکاری سازمان سیما ،منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز محیا شده است که درخواست داریم کاندیدا در این فضاها که پیش بینی شده کار تبلیغات خود را انجام دهند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات