استاندار گلستان از اقدامات بزرگ شهرداری گرگان تقدیر کرد

استاندار گلستان از اقدامات بزرگ شهرداری گرگان تقدیر کرد

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، هادی حق شناس پس از بازدید از غرفه شهرداری گرگان در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری در تهران اظهار کرد: شهرداری گرگان اقدامات مهم و بزرگی را در دست اجرا دارد.

وی ادامه داد: گرچه ممکن است تمام این پروژه‌ها در دوره فعلی شهرداری و شورای اسلامی شهر گرگان به بهره‌برداری نرسد اما مسیر حرکتی مسیر درستی است.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: به عنوان مثال به بهره‌برداری رسیدن پروژه پل روگذر سربازان گمنام امام زمان (عج) ظرف مدت یک سال کار بزرگی بود که شهرداری گرگان انجام داد.

حق‌شناس بیان کرد: شهرداری گرگان در کنار وظایف عمرانی، خدمات شهری و ترافیکی دارای مسولیت‌های اجتماعی است که شروع پروژه بزرگ شهربازی گرگان نمونه‌ای از این مباحث است.

وی اضافه کرد: اگر شهرداری گرگان بتواند در قالب طرح جامع بتواند سرمایه‌گذار جذب کند، عناصر معماری شهر در جای خودش قرار خواهد گرفت و به نظرم شهرداری گرگان با حمایت شورای اسلامی شهر گرگان در این مسیر قرار گرفته است و به طور قطع به نتیجه مطلوب خواهد رسید.

استاندار گلستان در خصوص اقدامات شهرداری گرگان در خصوص احیاء بافت تاریخی گفت: به طور قطع یکی از بافت‌های بی‌نظیر شمال ایران بافت تاریخی گرگان است.

حق‌شناس گفت: این بافت می‌تواند جذب گردشگر داشته باشد و هر اقدامی که تردد در بافت را تسهیل کند به نفع کل استان خواهد بود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات