مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل از غرفه شرکت در نمایشگاه بازدید...

روز جمعه بیست و پنجم بهمن ماه مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل در سومین روز از برپایی نمایشگاه گردشگری در تهران از غرفه شرکت در نمایشگاه بازدید کرد.

مهندس عباس جنگی مرنی در این بازدید بر استمرار مشارکت فعال این شرکت در نمایشگاههای آتی تاکید نمود و گفت: در راستای تحقق این امر، همکاری با دستگاههای ذیربط در مبحث گردشگری در استان بیش از گذشته لازم و ضروری است .

وی همچنین بر لزوم برنامه ریزی همه جانبه با مشارکت واحدهای مرتبط شرکت در جهت جلب سرمایه گذاری در محیط های مستعد گردشگری پیرامون منابع و تاسیسات آبی تاکید نمود .

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل با اشاره به فرصت های کم نظیر استان اردبیل در بخش آبهای گرم و سرد معدنی اظهار داشت: در کنار چشمه های متعدد آبهای گرم و سرد معدنی در سطح استان، وجود ذخایر بزرگ آبی اعم از مخاذن سدها و دریاچه های طبیعی پتانسیل کم نظیری از گردشگری آبی در استان را تشکیل می دهد.

مهندس جنگی مرنی همچنین با اشاره به آمادگی شرکت آب منطقه ای اردبیل برای استقبال از سرمایه گذاری بخش خصوصی در این ظرفیتهای آبی استان، افزود: شرکت آب منطقه ای اردبیل در قالب پکیج های کامل سرمایه گذاری در بخش های مختلف آمادگی کامل دارد و دست سرمایه گذاران بخش خصوصی را به گرمی می فشارد.

شرکت آب منطقه ای اردبیل از بیست و سوم بهمن ماه در نمایسگاه بین المللی گردشگری در تهران حضوری فعال دارد و پذیرای بازدیدکنندگان محترم از غرفه این شرکت در قالب نشست ها و ارائه بروشورهای معرف پتانسیلهای سرمایه گذاری و جاذبه های گردشگری استان اردبیل در حوزه آب می باشد.

# هرهفته_الف_ب_ایران

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات