اعطای تسهیلات ویژه به واحدهای تولیدی انرژی‌بر

اعطای تسهیلات ویژه به واحدهای تولیدی انرژی‌بر

www.BanaNews.irرئیس مرکز امور اصناف و بازرگانان با اشاره به مصوبات مقدماتی دومین جلسه کارگروه ویژه حل مشکلات اصناف از اعطای تسهیلات ویژه به واحدهای تولیدی انرژی‌بر خبر داد و گفت: مصوبات دومین جلسه کارگروه به‌زودی ابلاغ می‌شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) ، حسن رادمرد در خصوص دومین جلسه کارگروه ویژه حل مشکلات اصناف توضیح داد: در این جلسه که با حضور رئیس جمهوری و وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، مشکلات موجود در زمینه‌های گوناگون مورد بررسی قرار گرفت.

وی بررسی مشکلات مربوط به شهرک‌های صنفی و انتقال صنوف آلاینده به خارج از شهر را از جمله موارد مطرح شده در جلسه دانست و ادامه داد: یکی از موارد مهم و مورد تاکید واحدهای تولیدی که در این جلسه مطرح شد تعیین تعرفه برق واحدهای صنفی بر اساس تعرفه واحد‌های صنعتی بود.

رئیس مرکز امور اصناف و بازرگانان همچنین از اعطای تسهیلات ویژه برای واحدهای تولیدی انرژی‌بر و کمک به گرمابه‌داران و کوره‌های آجر‌پزی از محل هدفمندی یارانه‌ها خبر داد.

به گفته این مقام مسوول تسریع در بیمه ۸۰۰ هزار نفر از اصناف کم‌درآمد از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود. رادمرد اظهارداشت: کمک و پیگیری ارایه تسهیلات بانکی جهت ساخت املاک برای اتحادیه‌ها و سازمانهای صنفی نیز به وزیر مسکن و شهرسازی واگذار شد.

رادمرد از ارایه تسهیلات ارزان قیمت برای خرید سامانه الکترونیکی فروش خبر داد و افزود: مصوبات این جلسه پس از ابلاغ به اجرا گذاشته خواهد شد و ما امیدواریم از این طریق بسیاری از مشکلات واحدهای صنفی بر طرف شود.

 

    نظرات