سالمندان به هم‌صحبت و همدم نیاز دارند/ امروز، فرصتی مناسب برای شاد کردن دل مادران است

سالمندان به هم‌صحبت و همدم نیاز دارند/ امروز، فرصتی مناسب برای شاد کردن دل مادران است

به گزارش شهریار، ایرج شهین باهر امروز به همراه اسماعیل فتحیان مدیرکل حراست شهرداری تبریز در خانه سالمندان خوبان حضور یافت تا به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر، با مادران این خانه دیدار کند.

او در گفتگو با خبرنگار شهریار ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، اظهار کرد: امروز که ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر است، فرصت خوبی است تا در خانه سالمندان به مادرانمان سر بزنیم و بنده نیز بیشتر با هدف فرهنگ سازی جهت ملاقات از مادران خانه سالمندان و همچنین تبریک این روز عزیز، در این محل حضور پیدا کردم.

او ادامه داد: با حضور در خانه سالمندان، دیدم که این مادران بیش از هر چیزی به یک همدم و هم‌صحبت نیاز دارند و از ما می خواستند که بیشتر کنارشان بمانیم تا بیشتر با ما صحبت کنند.

شهردار تبریز با بیان اینکه باید قدردان مادران باشیم، عنوان کرد: بنده از همین جا به همه شهروندان عزیز که مادرانشان در خانه سالمندان است و یا نمی توانند به دیدن آنها بروند، پیام می دهم که حتما مادران خود را یاد کنند چراکه این عزیزان نعمت هایی هستند که تا آنها را داریم، قدرشان را نمی دانیم.

او افزود: در این ملاقات من دیدم که مادران حاضر در خانه سالمندان از حضور ما خیلی خوشحال بودند و واقعا من نیز از دیدن آنها لذت بردم.

ایرج شهین باهر گفت: این ملاقات از جمله حضورهایی است که من با رضایت برگشتم چراکه همه مادران حاضر در خانه سالمندان از اینکه کسی به ملاقات آنها آمده و با آنها صحبت می کند ، خوشحال بودند.

او ادامه داد: مناسبت امروز، بهانه خوبی برای این ملاقات ها است و امیدوارم شهروندان همت کنند و به پاس قدردانی، به دیدار مادرانی بروند که یک عمر زحمت کشیده اند و بچه هایشان را بزرگ کرده و به جامعه تحویل داده اند تا امروز جامعه ما را این جوانان اداره کنند.

شهردار تبریز در خصوص مجموعه خانه سالمندان خوبان که محل زندگی حدود ۱۵۰ سالمند است، یادآور شد: بنده هر از گاهی از این مجموعه بازدید می کنم. خانه سالمندان خوبان، مجموعه خوبی است و کارکنان آن نهایت تلاش خود را می کنند تا رضایتمندی این سالمندان عزیز را فراهم کنند و من بابت زحماتشان، از آنها تشکر می کنم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات