اقدامات انجام یافته توسط شرکت آب منطقه ای اردبیل در راستای...

به دنبال بارش کم سابقه برف در جنوب استان علی الخصوص شهرستان خلخال که برخی از خبرگزاری ها سطح بارش ها را از 1.5 متر تا 3 متر هم نقل کرده اند، شرکت آب منطقه ای اردبیل نماینده خود را جهت کمک به حل بحران به این شهرستان اعزام نمود.

مهندس سیامک ستاری بعنوان نماینده شرکت آب منطقه ای اردبیل از اولین ساعات اعلام بحران برف در شهرستان خلخال حضور یافت و در جلسات مختلف مدیریت بحران در شهرستان مذکور شرکت کرد.

وی در گفتگو با خبرنگار ما در این مورد گفت: به دستور مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل بعنوان نماینده شرکت در جهت کمک به حل بحران در منطقه حضور یافتم تا برای امدادرسانی به حل بحران مذکور آمادگی شرکت را اعلام نمایم.

مهندس ستاری تصریح کرد: شرکت آب منطقه ای اردبیل همگام با دیگر دستگاههای متولی حل بحران برف شهرستان خلخال با اختصاص 3 دستگاه کمپرسی، ۳ دستگاه لودر، ۲ دستگاه کمرشکن و 1 دستگاه پاترول به امدادرسانی جهت برف روبی مناطق مختلف شهرستان اقدام نمود.

نماینده شرکت آب منطقه ای اردبیل با بیان اینکه از اولین لحظه حضور در شهرستان در کلیه جلسات مدیریت بحران که در فرمانداری تشکیل شده حضور فعال یافته، تصریح کرد: عصر روز جمعه جلسه فوق العاده مدیریت بحران که با حضور استاندار اردبیل، فرماندار خلخال، مدیرکل مدیریت بحران استانداری و دیگر مدیران دستگاههای اجرایی استان و شهرستان در محل فرمانداری خلخال تشکیل یافت، حضور داشته و نسبت به حل بحران آمادگی شرکت آب منطقه ای اردبیل را اعلام نمودم.

وی به بازدیدهای خود از مناطق مختلف شهرستان که در حال حاضر با مشکل انسداد راه ها روبرو هستند، اشاره کرد و افزود: در طول سه روز اخیر به همراه دیگر مسئولین استانی و شهرستانی از مناطق مختلف شهرستان خلخال که با مشکل مواجه هستند، بازدید کرده و کمک های اختصاص یافته شرکت آب منطقه ای اردبیل جهت حل بحران را به مسئولین مربوطه تحویل نمودم.

گفتنی است علی رغم کولاک و وزش باد تند در منطقه، تلاش‌ها برای بازگشایی کامل روستاها و معابر این شهرستان همچنان ادامه دارد .

# هرهفته_الف_ب_ایران

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات