فواصلی که بین پرداخت حقوق و مزایای کارگران وجود داشت خوشبختانه برداشته شده است

فواصلی که بین پرداخت حقوق و مزایای کارگران وجود داشت خوشبختانه برداشته شده است

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، کوروش محمدی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: ولادت با سعادت بی بی دو عالم و روز زن و مادر را تبریک می گویم.
وی افزود: رفع فواصلی که بین پرداخت حقوق و مزایای کارگران وجود داشت خوشبختانه برداشته شده است و این نیازمند تقدیر از معاونت مالی و اقتصادی دارد. طی دو سال گذشته در شب عید مدیون بسیاری از کارگران بودیم، ولی امروز بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌ها حقوق‌ها را به موقع پرداخت کردند و مجدد تاکید داشته باشند که خدایی نکرده مشکلی در هیچ یک از سازمان‌ها وجود نداشته باشد.
رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: حضور ارزشمند معاونت فرهنگی در تبریز همچون سفیرانی بودند که اصفهان را به طور شایسته معرفی کردند و این اتفاق نیز جای تقدیر دارد.
محمدی تصریح کرد: یکی از مباحثی که ما امروز با آن مواجه هستیم کاهش سطح اعتماد عمومی مردم است که عمدتاً به بدنه درگیر در حاکمیت اعتماد قبلی را ندارد یا کاهش یافته است. یکی از دلایل کاهش اعتماد عمومی وعده‌های پوچ و دروغینی است که در شوهای انتخاباتی و تبلیغات انتخاباتی می‌دهیم. از کاندیداها می‌خواهم که خواهشا وعده پوچ ندهند وعده پوچ بزرگترین خیانت به اعتماد است. مردم با صداقت به حرف کاندید توجه می‌کنند اما باید به کاندیدهای محترم اعلام کنم صادقانه سخن بگویید. کافی است با مردم صادق باشید و ارتباط شما با مردم بهتر خواهد بود مطمئن باشید.
وی خاطرنشان کرد: بودجه سال 99 اصفهان در تاریخ مدیریت شهری اصفهان به واسطه حساسیت‌ها کم نظیر است.
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اصفهان

    منبع خبر

    شورای شهر اصفهان

    شورای شهر اصفهان یک شورای شهر در شهر اصفهان می باشد

      نظرات