تعاملات اجتماعی گرم، خلاء جدی این روزهای جامعه  ...

تعاملات اجتماعی گرم، خلاء جدی این روزهای جامعه ...

تعاملات اجتماعی گرم، خلاء جدی این روزهای جامعه ماست

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، محمدرضا حیدری در مراسم تجلیل از عوامل اجرایی و دست‌اندرکاران پویش «سلامت دهان و دندان برای همه» با بیان اینکه برپایی پویش‌های اینچینی یکی از خلاء‌های جدی امروز جامعه ماست، اظهارکرد: براساس تعاریف جامعه‌شناسی، تعاملات اجتماعی به دو دسته تعاملات اجتماعی سرد و گرم تقسیم می‌شود؛ تعاملات گرم آن‎‌دسته ارتباطاتی است که در آن هیچ چشم‌داشتی به طرف مقابل وجود ندارد و همچون تعاملات مادرانه، صرفا براساس احساسات درونی و نوع‌دوستی است.

وی با خطاب قراردادن دانشجویان شرکت‌‎کننده در این پویش، گفت: آنچه شما عزیزان انجام دادید، از جنس تعاملات اجتماعی گرم بوده و بحران امروز جامعه ما نیز کاهش پیدا کردن این نوع تعاملات در سطج اجتماع است.

حیدری خاطرنشان کرد: در زمان انقلاب بدنه دانشجویی پیوند عمیقی با جامعه داشت و تعاملات بسیار گرمی شاهد بودیم ولی امروز این مهم به یک خلاء مهم تبدیل شده و بحران‌های بسیاری ایجاد کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهدمقدس تاکید کرد: جامعه ما جز با تعاملات گرم توسعه پیدا نمی‌کند؛ از یکایک شما دانشجویان که گامی تاثیرگذار در جهت احیاء این تعاملات برداشته‌اید، کمال تقدیر و تشکر را داریم و به وجود شما افتخار می‌کنیم.

حیدری در ادامه با بیان اینکه نگاه مدیریت شهری برخاسته از شورای پنجم، نگاه اداره شهر بر مبنای رویکردهای اجتماع‌محور است، افزود: براساس همین موضوع، پیوسته حمایت از سمن‌‎ها و فعالان حوزه‌های اجتماعی را در دستورکار خود قرار داده‌ایم

وی تصریح کرد: امروز برخی در جامعه با اعمال و رفتار و سوء مدیریت خود موجب سلب اعتماد شده‌اند ولی شما دانشجویان با این کار خود امید و اعتماد را برمی‌گردانید؛ اقدامی که بسیار ارزشمند و پسندیده است.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات