"کوهنوردان"، نجیب‌ترین و کم‌توقع‌ترین  ...

"کوهنوردان"، نجیب‌ترین و کم‌توقع‌ترین ...

"کوهنوردان"، نجیب‌ترین و کم‌توقع‌ترین ورزشکاران هستند/ تشدید رویکرد حمایتی مدیریت شهری از کوهنوردی در سال۹۹

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، محمدرضا حیدری در مراسم تقدیر از "محمدعلی سدپارا" هیمالیانورد مسلمان و شیعه پاکستانی که با حضور جمع زیادی از کوهنوردان استان و مشهد برگزار شد، اظهارکرد: ورزشکاران فعال در رشته کوهنوردی، جزو نجیب‌ترین و کم‌توقع‌ترین افراد هستند‌ که همیشه عزت‌نفس و متانت را سرلوحه کار خود دارند.

حیدری با بیان اینکه شورای پنجم شهر مشهد از نخستین روزهای فعالیت خود، نسبت به ورزش همگانی و قهرمانی توجه ویژه‌ای داشته است، گفت: کوهنوردی، ورزشی با رویکرد اجتماعی است که آثار فرهنگی و تربیتی شایانی دارد؛ براساس همین ویژگی تلاش خواهیم کرد تا سهم مناسبی از بودجه ورزش قهرمانی سال ۹۹ شهرداری مشهد به این رشته اختصاص یاید.

وی در ادامه با اشاره به انتصاب مجدد "احمد زحمتکش" به سمت "رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان خراسان رضوی"، تصریح کرد: هیات کوهنوردی خراسان رضوی یکی‌ از موفق‌ترین هیات‌های ورزشی استان است که خوشبختانه چهره‌ای پرتلاش و دلسوز این حوزه در راس آن قرار دارد.

حیدری در پایان گفت: امیدواریم در آینده نیز روند موفقیت‌های این هیات تداوم داشته باشد؛ شورای شهر و مدیریت شهری مشهد نیز باقوت‌تر از گذشته در حد وسع و بضاعت خود حمایت خواهد کرد.

شایان ذکر است، "محمدعلی سدپارا" هیمالیانورد توانمند مسلمان و شیفته اهل‌بیت علیهم السلام، تمامی صعودهای خود را با پرچم "یا امام حسین(ع)" انجام داده و پس از هر صعود این پرچم را برفراز قله‌ها برافراشته کرده است.

وی همچنین اولین کوهنوردی است که موفق شده قله نانگاپاربات را صعود زمستانی کند.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات