ادارات کل راه و شهرسازی باید محرک توسعه باشند تا توسعه گران در طرح اقدام ملی تولید مسکن جذب شوند

ادارات کل راه و شهرسازی باید محرک توسعه باشند تا توسعه گران در طرح اقدام ملی تولید مسکن جذب شوند

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان تهران این جلسه مشترک با حضور دکتر نگهبان مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران ، مهندس صالحی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران و معاونین و مدیران دو اداره کل به میزبانی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران برگزار شد.

طی این جلسه نگهبان با تاکید بر همکاری ویژه با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در راستای سرعت گرفتن طرح اقدام ملی تولید مسکن گفت: در راستای بررسی زمینهای مطروحه در طرح اقدام ملی تولید مسکن مقرر شد سرکار خانم باقری معاون شهرسازی و معماری به همراه اکیپ اقدام ملی از اراضی رودهن، دماوند، آبعلی،ساران و کیلان بازدید نمایند.

وی بر تشریک مساعی با مدیران و مجموعه بنیاد مسکن برای شروع هرچه سریعتر پروژه های اقدام ملی تاکید کرد و افزود: دستورهای لازم به مدیران مناطق 6 گانه برای تحویل کامل اراضی ملی و دولتی به یگان حفاظت از اراضی و همچنین تسریع اخذ اسناد تک برگی املاک در حوزه های شهرستانی داده شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران طی این جلسه دستور به بررسی وضعیت پرخطر اسکان غیررسمی محله زینبیه پاکدشت و ارائه راهکارهایی در جهت رفع این نابسمانی داد .

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان تهران

    اداره کل راه و شهرسازی استان تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات