تحویل سایتهای مسکن مهر استان تهران به شهرداریها

تحویل سایتهای مسکن مهر استان تهران به شهرداریها

به گزارش  اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان تهران ،رضا نگهبان با اشاره به اینکه دو سایت 8 هزار واحدی پاکدشت و 1232 واحدی پیشوا به زودی به شهرداریهای مربوطه طبق قانون تحویل داده خواهد شد افزود: سایت 6200 واحدی آبشناسان رباط کریم، 5000 واحدی ضیاء آباد اسلامشهرو همچنین سایتهای گیلاوند دماوند، رودهن و سایت مسکن مهر دشت ناصر فیروزکوه همگی به شهرداریهای مربوطه تحویل داده شده است.

وی در ادامه به خدمات روبنایی سایتهای مسکن مهر که از ابتدا تاکنون توسط اداره کل راه و شهرسازی استان تهران انجام شده اشاره و عنوان کرد: تاکنون از ابتدای مسکن مهر 11 مدرسه به اتمام رسیده و دردست بهره برداری ، 3 مدرسه در حال احداث و همچنین 8 مدرسه مورد نیاز است. از سوی دیگر 7 مسجد در دست بهره برداری بوده و 2 مرکز بهداشتی – درمانی در دست بهره برداری نیز آماده بهره برداری است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به اینکه کل مبلغ پرداخت شده جهت احداث و تکمیل خدمات روبنایی سایتهای مسکن مهر تاکنون بالغ بر 255 میلیارد ریال است ، ادامه داد: در سایتهای مسکن مهر استان 4 کلانتری دردست بهره برداری داریم و 1 کلانتری دردست احداث است.

وی همچنین از انعقاد تفاهم نامه با اداره کل نوسازی مدارس استان تهران در خصوص احداث و تکمیل 5 باب مدرسه در سایتهای مسکن مهر دماوند، پیشوا، فیروزکوه و اسلامشهر خبر داد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان تهران

    اداره کل راه و شهرسازی استان تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات