بهاری متفاوت در منطقه ۵ همزمان با برنامه های استقبال از بهار ۹۹

بهاری متفاوت در منطقه ۵ همزمان با برنامه های استقبال از بهار ۹۹

بهاری متفاوت در منطقه ۵ همزمان با برنامه های استقبال از بهار ۹۹

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد در ادامه بازدیدهای منطقه‌ای خود در راستای بررسی اقدامات مناطق ۱۳ گانه شهرداری مشهد در استقبال از بهار ۹۹ با حضور در منطقه ۵ از استقرار گسترده جشنواره ها و المان های بهاری در نقاط مختلف این منطقه خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، مهدی یعقوبی با اشاره به اینکه مناطق ۱۳ گانه مشهد امسال متفاوت تر از سال های گذشته به استقبال از نوروز ۹۹ خواهد رفت، گفت: در سال ۹۹ با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته جشنواره گل آب در ورودی پارک وحدت برگزار می شود.
وی در خصوص المان های طراحی شده در سطح منطقه ۵ گفت: قایق گل، قایق کاغذی، آبنمای سنگی، آکواریوم، گلدان معلق و نردبان گل، مجموعه گلدانهای حصیری و نورپردازی پیاده روها با استفاده از فیلتر های مخصوص بخشی از المان ها و فعالیت های برنامه ریزی شده برای استقبال از بهار ۹۹ در این منطقه است.
معاون شهردار مشهد ادامه داد: المان ها و زیباسازی های مختلف دیگری نیز در آستانه نوروز در این منطقه اجرا خواهد شد و زیباسازی تنه درختان با هنرهای دستی، زینت بخش این منطقه خواهد شد.
یعقوبی به گلکاری نقاط ویژه در ۲۴ نقطه این منطقه اشاره کرد و گفت: با کاشت بیش از ۷۰۰ هزار گل در این منطقه گلکاری نوروزی صورت خواهد گرفت و با برنامه ریزی های صورت گرفته حدود ۷۰ فلاورباکس در ۱۷ آدرس جانمایی می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات