پیش بینی کاهش دمای هوا و بارش پراکنده برف و باران در استان

پیش بینی کاهش دمای هوا و بارش پراکنده برف و باران در استان

پیش بینی کاهش دمای هوا و بارش پراکنده برف و باران در استان

اداره کل هواشناسی برای اغلب نقاط استان از جمله شهرستان مشهد کاهش دمای هوا و بارش پراکنده باران و برف را از فردا سه شنبه پیش بینی کرده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، بر اساس اطلاعات اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی نشان دهنده آن است که از ظهرفردا تا روز پنجشنبه با عبور متناوب امواج ناپایدار از روی استان، شاهد افزایش ابرناکی و بارش به صورت پراکنده همراه با افزایش سرعت وزش باد در اغلب نقاط استان خواهیم بود.
ضمن اینکه در روزهای پنجشنبه و جمعه سامانه بارشی در سطح استان گسترده شده و بر حجم بارش ها نیز افزوده خواهد شد ودرپی بارش ها در روز سه شنبه حداکثر دمای روزانه در استان نیز کاهش خواهد یافت.
در۲۴ ساعت گذشته ریوش با کمینه دمای ۱۰- درجه سانتیگراد سردترین و مه ولات با بیشینه دمای ۱۰ درجه سانتیگراد گرم ترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده‌اند. در این مدت کمینه و بیشینه دمای شهر مشهد به ترتیب ۳- و ۶ درجه سانتیگراد بوده است.
همچنین آسمان امروز دوشنبه شهرستان مشهد، ابری در برخی ساعات بارش پراکنده گاهی افزایش سرعت وزش باد و مه آلود پیش بینی می شود، دمای هوای امروز مشهد درگرم ترین زمان ۱۲ درجه سانتیگراد که درسردترین زمان به صفردرجه کاهش خواهد یافت.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات