اختصاص 36 نقطه برای تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس در سطح منطقه چهار

شهردار منطقه چهار کرمان از اختصاص 36 نقطه برای نصب پوسترهای تبلیغاتی نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سطح این منطقه خبر داد.

محمدحسین مومنی با اشاره به اینکه آماده سازی نقاط مختلف جهت نصب پوسترهای تبلیغاتی نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در تمامی معابر سطح این منطقه صورت گرفته است،گفت: در این راستا برای ایجاد فضایی مناسب جهت انجام تبلیغات و متناسب با محل تبلیغ، پس از جانمایی، سازه هایی داربستی و سازه های بتنی در محل‌های مختلف نصب شده تا کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی بتوانند از این مکان‌ها جهت نصب پوستر تبلیغاتی خود استفاده نمایند.

وی با اشاره به اینکه 850  مترمربع کارتن پلاست جهت نصب روی پایه چراغ ها در سطح منطقه در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: در مجموع 36 نقطه جهت نصب تبلیغات نامزدهای انتخاباتی تعیین شده که مشتمل بر 14 عدد سازه بتنی و 22 عدد سازه داربستی است.

مومنی تصریح کرد: اولویت نصب پوسترهای تبلیغاتی در محل‌های تعیین شده است و از دستندرکاران حوزه های انتخاباتی خواست تا از نصب و الصاق هر گونه پوستر به دیوارهای شهر خودداری کنند  و در حفظ زیبایی چهره شهر،شهرداری را یاری نمایند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات