برگزاری نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی واحدهای مختلف شهرداری کرمان

نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی واحدهای مختلف شهرداری کرمان با حضور مشاور شهردار،سرپرست جدید مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرمان و جمعی از مدیران روابط عمومی شهرداری های مناطق و سازمان های مختلف شهرداری کرمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین،در این نشست،رییس حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر کرمان با اشاره به اینکه اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع رسانی در همه عرصه ها پیشتاز است، دوچندان شده است،گفت:در واقع موفقیت سازمان‌ها، ادارات و دوامشان در عرصه فعالیت‌های تخصصی به عملکرد روابط عمومی های آن وابسته است.

ایمان سیف اللهی روابط عمومی‌ها را به عنوان اصلی‌ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان دانست و افزود:در این راستا روابط عمومی ها مسئولیت های خطیری در این زمینه بر عهده دارند،به همین دلیل توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می‌تواند به صورت منظم و برنامه ریزی شده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است.

وی ادامه داد:کارشناسان و مسئولان روابط عمومی ها ، راه های توسعه و سازندگی و پشرفت را برای مدیران سازمان و موسسات به ارمغان می آورند و در این راستا می توانند با
اطلاع رسانی منظم و مستمر،فعالیت ها و اقدامات سازمان ها را انعکاس دهند و به عنوان یک مبلغ،اقدامات و عملکرد سیستم را تبلیغ کنند تا شهروندان بهتر در جریان اطلاعات سازمان ها قرار بگیرند .

سیف الهی داشتن روحیه کارگروهی و تیمی و حفظ همدلی و تعامل را لازمه کار روابط عمومی ها دانست و افزود:یکی از نقش‌های عمده مدیران در سازمان‌ها تقویت بخش روابط عمومی است چراکه در جهان کنونی غفلت از این نقش مهم شکست سازمان‌ها را در رسیدن به اهداف شان موجب می‌شود.
وی تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت های موجود و برخورداری از امکانات ارتباطی و برگزاری دوره های آموزشی،در راستای تقویت روابط عمومی ها گام برداریم.

سیف اللهی با اشاره به اینکه شهرداری کلانشهر کرمان در کنار اقدامات مختلفی که در  حوزه های مختلف عمرانی،دارد،وظیفه معرفی شهر کرمان و قابلیت ها و جاذبه های آن را نیز برعهده دارد،گفت:این امر وظیفه روابط عمومی ها را دوچندان می کند.

وی همچنین در این نشست بر ضرورت جایگاه روابط عمومی در سازمان ها تاکید کرد و افزود:باید در این زمینه از همه پتانسیل ها و امکانات موجود استفاده بهینه داشته باشیم.

سیف اللهی در ادامه بر ضرورت ارائه آموزش های لازم در حوزه روابط عمومی و استمرار برپایی نشست های هم اندیشی جهت ارائه نظرات،پیشنهادات و ایده های موثر و خلاقانه تاکید کرد.

مریم ایرانمنش

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات