ضرورت جایگزینی شیوه های مبتنی بر علم و فناوری به جای شیوه های سنتی در سازمان ها

شهردار کرمان بر ضرورت جایگزینی شیوه های مبتنی بر علم و فناوری به جای شیو های سنتی در سازمان ها تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین،سید مهران عالم زاده در نشست با اعضای خانه کیفیت کرمان،گفت: با استفاده از شیوه های سنتی که مبتنی بر فناوری های جدید نیستند،نمی توانیم کارها را به خوبی پیش ببریم و پاسخگوی نیازهای مردم باشیم.

وی افزود:هدف ما این است که برای خدمات رسانی بهتر و بیشتر به مردم،در راستای استانداردسازی گام برداریم و در این مسیر با بکارگیری شیوه های جدید و استانداردهای لازم در حوزه های مختلف،می توانیم اقدامی موثر در جهت خدمت رسانی به شهروندان انجام دهیم که این امر با برنامه‌ریزی صحیح و سنجیده در این حوزه میسر می شود.

عالم زاده با تاکید بر ضرورت استفاده از فناوری‌‌های جدید در سیستم های اداری،افزود:ارتقاء کیفیت خدمات،شرط لازم و ضروری برای بقاء یک سازمان است و در واقع طراحی و پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت در سازمان ها،در صورتی که مبتنی بر شرایط خاص سازمان ها باشد،می تواند سبب بهبود عملکرد سازمان ها شود.

وی با بیان اینکه از روش ها و شیوه های مدرن در حوزه درآمدهای پایدار استقبال می کنیم،تصریح کرد:شهرداری طی دوره اخیر،در حوزه درآمدهای پایدار،با استفاده از تجربیات سایر کلانشهرهای کشور،و جمع آوری اطلاعات لازم در این زمینه،اقداماتی را در برنامه کاری دارد که انشاا... با این اقدامات،درآمد شهرداری تا سال آینده افزایش قابل توجهی خواهد داشت.

گفتنی است در این نشست اعضای خانه کیفیت کرمان،با ارائه پاور پوینتی پیرامون مباحث مختلف در حوزه پیاده سازی فرآیند استانداردسازی در سیستم های مدیریتی و اصول مدیریت کیفیت به بحث و گفتگو پرداختند.

مریم ایرانمنش

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات