حس غرور اهتزاز پرچم باید به نونهالان و نوجوانان آموزش داده شود

حس غرور اهتزاز پرچم باید به نونهالان و نوجوانان آموزش داده شود

به گزارش شهریار، رحیم ملاحسینی در حاشیه مراسم اختتامیه نخستین دوره رقابت های جام پرچم اظهار کرد: خوشبختانه استقبال خوبی از این رقابت ها به عمل آمد و ما سعی داریم با برنامه ریزی مطلوب این روند را ادامه دهیم و در سالهای بعد، جام پرچم پرشورتری برگزار کنیم.

او ادامه داد: علاوه بر بحث ورزش، فرهنگ‌سازی از دیگر محورهای برگزاری این رقابتها بود چراکه حس غرور با اهتزاز پرچم کشورمان در میادین بین المللی را باید از ابتدا به نونهالان و نوجوانان آموزش داد.

ملاحسینی نامگذاری این دوره از رقابت ها به نام و یاد سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را از دیگر زیبای های فرهنگ‌ساز در حوزه ورزشی نوجوانان برشمرد.

اولین دوره رقابت های جام پرچم که همزمان با آغاز چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در رده سنی زیر ۱۴ سال برای دختران و پسران تبریزی آغاز شده بود، با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

مراسم اختتامیه این رقابتها با حضور قهرمانان رشته های مختلف و همراهی خانواده های آنها در محل آمفی تئاتر شمیم پایداری برگزار شد.

این رقابتها با برنامه ریزی سازمان بسیج شهرداری تبریز و همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی، ‌ سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری و اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز برگزار گردید.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات