بهره برداری از پروژه تعریض پل پرتوی و جاده دسترسی به شاندیز تا ۲۵  ...

بهره برداری از پروژه تعریض پل پرتوی و جاده دسترسی به شاندیز تا ۲۵ ...

بهره برداری از پروژه تعریض پل پرتوی و جاده دسترسی به شاندیز تا ۲۵ اسفند

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: پروژه تعریض پل پرتوی و جاده دسترسی به شاندیز که با اعتبار حدود ۱۰ میلیارد تومان در حال اجرا است تا ۲۵ اسفند به بهره برداری خواهد رسید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، خلیل الله کاظمی در این خصوص گفت: یکی از چالش های ترافیکی مشهد به ویژه در ایام تعطیل، ترافیک سنگین انتهای بولوار وکیل آباد و پل پرتوی است که با توجه به این موضوع و تاکیدات شهردار و شورای اسلامی شهرطرح تعریض انتهای بولوار وکیل آباد و پل شهید پرتوی در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: بر این اساس طرح های مورد نیاز تهیه و عملیات اجرایی از دو ماه پیش آغاز شد و اکنون نیز از پیشرفت مناسبی برخوردار است.
وی با بیان این که تعریض انتهای بولوار وکیل آباد و پل شهید پرتوی درسه بخش اجرا می شود، اظهارکرد: در بخش اول تعریض بولوار از زیرگذر ابتدای بولوار شهید برونسی از سمت آیلند وسط شروع و تا پل شهید پرتوی ادامه خواهد یافت.
کاظمی اضافه کرد: بخش دوم پروژه نیز تعریض پل شهید پرتوی است که در مسیر رفت دو طرف پل تعریض و در مسیر برگشت ضلع جنوبی پل تعریض خواهد شد.
معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد تصریح کرد: بخش سوم پروژه نیز احداث جاده دسترسی به شاندیز بعد از پل پرتوی است تا خودروهایی که قصد رفتن به شاندیز را دارند ازپل پرتوی تعیین مسیرکنند.
وی با اشاره به این که در کنار این سه بخش تعدادی اصلاح هندسی نیزدر این محل انجام خواهد شد، ادامه داد: اصلاحات هندسی برنامه ریزی شده در خصوص ایستگاه های اتوبوس و تاکسی در انتهای بولوار وکیل آباد درمجاورت قطار شهری انجام می شود.
وی به ایجاد فضای سبز بعد از پل پرتوی اشاره کرد و گفت: ۵هکتار زمین درحاشیه جاده درحال احداث دسترسی به شاندیز بعد از پل پرتوی وجود دارد که برای ایجاد و توسعه فضای سبزدراختیار سازمان پارک ها و فضای سبز قرارداده شده است.
کاظمی در ادامه افزود: همچنین در فاز دوم که سال آینده اجرایی خواهد شد مسیر برگشت پل شهید پرتوی تعریض و با مسدود شدن دوربرگردان زیرگذر واقع در ورودی بولوار شهید برونسی به سمت نمایشگاه، دوربرگردان زیرگذری در ورودی پل غیر همسطح این بولوار برای ورود خودروها به پل غیر همسطح و تعیین مسیر به سمت نمایشگاه احداث خواهد شد.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات