افزایش ۳۰ درصدی پرداخت کنندگان عوارض با ارائه تخفیف های ۲۰ درصدی / ۳  ...

افزایش ۳۰ درصدی پرداخت کنندگان عوارض با ارائه تخفیف های ۲۰ درصدی / ۳ ...

افزایش ۳۰ درصدی پرداخت کنندگان عوارض با ارائه تخفیف های ۲۰ درصدی / ۳ هزار میلیارد تومان از درآمدهای نقدی شهرداری مشهد محقق شده است

مدیرکل درآمدهای عمومی شهرداری مشهد از تحقق حدود ۳ هزار میلیارد تومان از درآمدهای نقدی مصوب ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمود برهانی که با حضور در مرکز ۱۳۷، پاسخگویی سوالات شهروندان در خصوص پویش شهر بیست و ارائه تخفیف ۲۰ درصدی به پرداخت های نقدی شهروندان از سوی شهرداری بود، بیان کرد: امسال با مصوبه شورای شهر، تخفیف های ۲۰ درصدی برای پرداخت های نقدی شهروندان در حوزه بدهی های ساختمانی و عوارض از ۱۲ بهمن ماه و آغاز دهه فجر، اجرایی شد که تا ۱۵ اسفند ماه نیز ادامه دارد و در ادامه نیز تا پایان سال جاری، شهروندان از تخفیف ۱۸ درصدی در پرداخت های نقدی خود برخوردار خواهند شد.
وی افزود: اجرای این طرح، سوالاتی را در ذهن شهروندان ایجاد می نماید که مرکز ارتباطات مردمی شهرداری مشهد، بهترین راه برای پاسخگویی به سئوالات شهروندان در این خصوص می باشد. تا امروز، بیش از دو هزار و ۲۰۰ شهروند در تماس با ۱۳۷، توسط کارشناسان این مرکز در راستای مصوبه تخفیف ۲۰ درصدی راهنمایی شده اند.
پاسخگویی سوالات ۲۲۰۰ شهروند توسط کارشناسان ۱۳۷ در خصوص تخفیف های ۲۰ درصدی
برهانی با اشاره به اینکه عوارض و بدهی های ساختمانی، بهای خدمات پسماند، بهای خدمات آتش نشانی و عوارض کسب و پیشه که مرجع وضع آنها، شورای اسلامی شهر است، شامل تخفیف های ۲۰ درصدی می شود، عنوان کرد: هر قبض عوارض نوسازی شامل آیتم های متعددی است که بخشی از این آیتم ها مانند عوارض نوسازی، مصوبه مجلس بوده و شامل تخفیف نمی شود، اما مواردی مانند بهای خدمات پسماند و بهای خدمات آتش نشانی و همچنین بدهی های معوقه این آیتم ها، شامل این تخفیف ها می شود.
وی با بیان این مطلب که تعداد پرداخت کنندگان عوارض، با اجرای مصوبه تخفیف ۲۰ درصدی، حدود ۳۰ درصد افزایش داشته است، گفت: از سال گذشته، چاپ و توزیع جمعی قبوض کاغذی عوارض نوسازی و کسب و پیشه در شهر مشهد در راستای سیاست های کلی دولت و شعار هوشمندسازی این دوره مدیریت شهری، انجام نمی شود و شهروندان با زیرساخت های ایجاد شده، می توانند با مراجعه به سامانه avarez.mashhad.ir با صرف کمترین زمان، به آسانی، عوارض نوسازی، کسب و پیشه و خودرو خود را پرداخت نمایند.
مدیر کل درآمدهای عمومی شهرداری مشهد خاطرنشان ساخت: از بودجه نقدی مصوب ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی سال ۹۸ ، تا کنون، ۳ هزار میلیارد تومان از درآمدهای نقدی شهرداری مشهد در سال جاری محقق شده است که رشد خوبی نسبت به گذشته داشته ایم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات