فعال شدن نوبت‌دهی آنلاین مراکز معاینه فنی شهر

فعال شدن نوبت‌دهی آنلاین مراکز معاینه فنی شهر

فعال شدن نوبت‌دهی آنلاین مراکز معاینه فنی شهر

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: با هدف تسریع و تسهیل امور شهروندان و صاحبان خودرو، امکان نوبت‌دهی مراکز معاینه فنی خودرو در مشهد به صورت آنلاین فراهم شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمدجواد رجائیان در این خصوص گفت: با توجه به مشکلات ناشی از صف‌های طولانی برای معاینه فنی خودرو و اتلاف وقت و هزینه شهروندان در این صفوف، امکان نوبت‌دهی آنلاین مراکز معاینه فنی فراهم شد. از این طریق صاحبان خودروها می‌توانند بدون مراجعه حضوری و از طریق پایگاه اینترنتی eservice.mashhad.ir/nobat نسبت به اخذ نوبت اقدام کنند و در زمان تعیین‌شده به یکی از مراکز معاینه فنی مراجعه نمایند.
وی افزود: از طریق این سامانه، امکان انتخاب هر یک از پنج مرکز معاینه فنی خودرو در مشهد وجود دارد و شهروندان می‌توانند به دلخواه، در دسترس‌ترین مرکز را برگزینند.
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد با اشاره به سهولت اخذ نوبت از این طریق افزود: برای دریافت نوبت، کافی است شهروندان مشخصات خودرو و شماره تلفن همراه خود را در فرم درج‌شده در این سایت وارد نمایند. پس از انتخاب مرکز معاینه فنی و تاریخ مورد نظر از میان زمان‌های خالی موجود برای مراجعه، زمان دقیق نوبت به آنها اعلام شده و پیامکی در این خصوص برای آن‌ها ارسال می‌شود.
رجائیان در خصوص شیوه استفاده از نوبت اخذ‌شده تصریح کرد: در ازای هر نوبت دریافت شده از سامانه، یک QR-code اختصاص می‌یابد که لازم است هنگام مراجعه به مرکز معاینه فنی منتخب، ارائه و توسط اپراتور مربوطه اسکن شود تا پذیرش خودرو در آن مرکز صورت پذیرد.
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد، خاطرنشان کرد: استفاده از امکانات شهرداری الکترونیک و شهر هوشمند، تجربه بهتری از تسهیل امور روزمره و دریافت خدمات شهری مطلوب را برای شهروندان در پی خواهد داشت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات