روان سازی ترافیکی رینگ سوم و منطقه 5 با تعریض پل شهید ستاری

روان سازی ترافیکی رینگ سوم و منطقه 5 با تعریض پل شهید ستاری

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، فتح الله معین در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی منطقه 5 اظهار کرد: جلسه کمیته نظارتی منطقه 5 این هفته در قالب بازدید از پروژه های عمرانی منطقه به همراه شهردار و معاونین شهرداری منطقه 5 برگزار شد.
وی به پروژه های مورد بازدید در منطقه 5 اشاره کرد و ادامه داد: ورزشگاه ملکیان یکی از پروژه های اجرایی منطقه 5 در محله جلفا است که تمام کارهای ساختمانی، تاسیساتی و تجهیزاتی آن به پایان رسیده و با انجام اقدامات جزئی آماده بهره برداری خواهد بود.
رئیس کمیسیون نظارت، پایش و پیگیری شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به احداث خیابان کمکی ارتش در منطقه 5 تصریح کرد: این خیابان در جلسه شورای اسلامی شهر به نام آیت الله طاهری امام جمیه فقید اصفهان نامگذاری گردیده که بخشی از این خیابان شامل زیرسازی، آسفالت و جدول گذاری حد فاصل خیابان صفه تا بهداری ارتش به اتمام رسیده و به زودی مورد بهره برداری قرار می گیرد.
وی به بازدید از اراضی تملک شده جهت طرح پارک بزرگ گل نرگس واقع در خیابان صفه و آیت الله طاهری اشاره کرد و افزود: همچنین در این جلسه بازدید از اقدامات به عمل آمده در تعریض پل شهید ستاری واقع در مجاورت پارک کوهستانی صفه صورت گرفت و این پل تنها نقطه کم عرض در رینگ سوم ترافیکی است.
معین با تاکید بر اینکه تعریض پل شهید ستاری روان سازی مناسبی در ترافیک رینگ سوم و منطقه 5 را به دنبال خواهد داشت، بیان کرد: پروژه تعریض پل شهید ستاری یکی از پروژه های فعال منطقه 5 است.
وی در پایان گفت: بازدید از اقدامات انجام شده توسط شهرداری در محله جلفا، خیابان حکیم نظامی، بلوار دانشگاه، خیابان صفه، کوی امام جعفر صادق (ع) و کوی سپاهان از دیگر پروژه هایی است که در منطقه 5 مورد بازدید قرار گرفت.
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اصفهان

    منبع خبر

    شورای شهر اصفهان

    شورای شهر اصفهان یک شورای شهر در شهر اصفهان می باشد

      نظرات