نمایشگاه فروش بهاره در تبریز برگزار می‌شود

نمایشگاه فروش بهاره در تبریز برگزار می‌شود

به گزارش شهریار، محمد مهدی برقی با اشاره به این‌که با رسیدن به روزهای پایانی سال شاهد افزایش تقاضا از سوی شهروندان خواهیم بود، اظهار کرد: ایجاد قدرت خرید مناسب برای مصرف کنندگان و رفاه شهروندان از جمله اهداف این نمایشگاه است.

او فراهم شدن یک بازار قابل دسترس برای شهروندان از طریق این رویداد را در گرو همکاری سه جانبه اتاق اصناف تبریز، اتحادیه‌های صنفی مرتبط و مجموعه نمایشگاه بین المللی تبریز دانست و ادامه داد: برگزاری مناسب این نمایشگاه منجر به حذف برخی سودجویی‌ها و واسطه‌ها خواهد شد.

او در خصوص کالاهای قابل عرضه در نمایشگاه بهاره امسال، خاطرنشان کرد: کالاهای پر مصرف نظیر اقلام پروتئینی، مواد غذایی، آجیل و خشکبار، شیر و فرآورده‌های لبنی، میوه‌ها و مرکبات، پوشاک، کیف و کفش عرضه خواهد شد.

برقی اضافه کرد: کالاهای تنظیم بازار شامل برنج، شکر، گوشت مرغ، گوشت قرمز و روغن خوراکی هم در نمایشگاه امسال عرضه می‌شود و در تامین این قلم از کالاها هیچ‌گونه محدودیتی نداریم.

سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به این‌که نظارت بر کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه و همچنین نرخ گذاری آن‌ها توسط کارشناسانی از اتحادیه‌های صنفی مرتبط انجام خواهد گرفت، اظهار کرد: از عرضه هرگونه کالای خارجی به دلیل حمایت از تولید داخل و نیز کالاهای غیر استاندارد و کم کیفیت ممانعت خواهد شد.

سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت استان گفت: غرفه داران نمایشگاه از واحدهای صنفی شناسنامه دار و دارای پروانه کسب بومی استان انتخاب خواهند شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات