قدردانی از بانوان شاغل در شهرداری منطقه ۲ تبریز

قدردانی از بانوان شاغل در شهرداری منطقه ۲ تبریز

به گزارش شهریار، با حضور باقر خوشنواز شهردار، معاونین و مدیران  منطقه۲ و جمع کثیری از کارکنان، همزمان با میلاد خجسته و مبارک بانوی دو عالم حضرت فاطمه الزهرا (س) و روز فرخنده مادر، از بانوان شاغل در منطقه ۲ در مراسم جشنی قدردانی شد.

در این مراسم شهردار منطقه ۲ ضمن تبریک مولود مبارک حضرت زهرا (س)، حضور بانوان را در عرصه های مختلف کاری ستود و به نیابت از تمامی کارکنان منطقه، این میلاد بزرگ را به بانوان تبریک گفت.

خوشنواز ضمن آرزوی سلامتی و طول عمر برای تمامی مادران؛ در ادامه سخنان خود اظهار داشت: تاریخ ایران شاهد زنان بی بدیل و نام آوری است که فرزندان شجاع بسیاری در دامان خود پرورانده اند.

او نمونه بارز زنان شجاع ایران را زینب پاشا نام برده و تداوم وجود چنین زنانی را مادران ایرانی متهوری دانست که پرورش دهنده مردانی بودند که در طول ۸ سال دفاع مقدس در مقابل دشمن، مقاومت و ایستادگی کردند.

شهردار منطقه ۲ تبریز ضمن ادای احترام به تمامی بانوان بی مثال تاریخ ایران از جمله زنان مشروعیت و انقلاب اسلامی، از بانوان شاغل در حوزه شهرداری که در عرصه خدمت به شهروندان پا به پای مردان در تلاشند، قدردانی کرد.

خوشنواز همچنین اظهار امیدواری کرد با تلاش بدون وقفه کارکنان منطقه بتوانیم تا پایان سال شاهد تحقق بالای ۸۰ درصدی بودجه منطقه ۲ باشیم.

شهردار منطقه ضمن اشاره به بارش های سنگین متوالی چند روز اخیر برف، از زحمات شبانه روزی و تلاش کارگران حوزه خدمات شهری نیز تقدیر نمود.

مراسم جشن حضرت زهرا (س) و گرامیداشت مقام مادر با اجرای موسیقی آذری و اجرای برنامه طنز همراه بود و در خاتمه این مراسم با اهدای لوح و هدایای ارزنده از تلاش تمامی بانوان شاغل در شهرداری منطقه ۲ قدردانی شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات