افزایش ۳۰ درصدی فوق‌العاده جذب کارکنان شهرداری‌ها در هیات دولت تصویب ...

افزایش ۳۰ درصدی فوق‌العاده جذب کارکنان شهرداری‌ها در هیات دولت تصویب ...



معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزير كشور و رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاریها از تصویب فوق العاده جذب کارکنان شهرداری‌های کشور، به استناد قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت، در جلسه روز چهارشنبه ۲۳ بهمن ماه هیات دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، مهدی جمالی نژاد با بیان این مطلب افزود: با توجه به اینکه ارتقای سطح وضعیت معیشتی کارکنان شهرداری‌های کشور یکی از اولويت های اصلی دولت و وزارت كشور می باشد، پیشنهاد افزایش فوق العاده جذب کارکنان مستند به ماده ۶ قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت توسط سازمان شهرداری‌ها و دهیاری های کشور تنظیم و برای سير مراحل قانونيیتصويب تقديم هيات دولت شد.

وی افزود: برای بررسب و تصويب این موضوع جلسات فشرده کاری با همکاران سازمان امور اداری و استخدامی كشور تشكيل و مراتب پس از تایید به دولت ارسال که موضوع در کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک تصویب و ۲۳ بهمن ماه نيز به تصويب هيات محترم دولت رسيد و بزودی برای اجرا ابلاغ می شود.

جمالی نژاد با بيان اينكه هیات دولت به استناد قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت، با افزایش فوق‌العاده جذب مورد عمل کارکنان شهرداری ها به میزان حداکثر ۳۰ واحد درصد با تأیید وزیر کشور موافقت کرد، تصريح كرد: اعتبار مورد نیاز افزایش فوق‌ العاده جذب موضوع این تصویب‌نامه از محل اعتبارات پیش‌بینی شده از محل منابع داخلی شهرداری های مربوط تأمین می شود.

جمالی نژاد ابرازاميدواري نمود كه با این افزایش، میزان حقوق پرداختی کارکنان شهرداری‌ها به نسبت سایر کارکنان دولت بهبود یافته و ترمیم خواهد شد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات