مدیریت و چاره اندیشی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی در...

مدیریت پروژ صنعتی معدنی زرمهر مارلیک تربت حیدریه از تلاش ها و زحمات مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی برای راه اندازی و رفع مشکل تامین آب مورد نیاز پروژه کائولین تقدیر و قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت اب منطقه ای خراسان رضوی، سید رضا زیارت نیا، مدیرعامل پروژه مارلیک تربت حیدریه  طی گزارشی به رزم حسینی، استاندارخراسان رضوی، از محمد علایی، مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان ر ضوی به پاس خدمات شایسته، چاره اندیشی در جهت مرتفع نمودن و تامین آب مورد نیاز پروژه کائولین که باعث توقف پروژه و ناتمام ماندن خرید ماشین الات گردیده بود تقدیر کرد.

وی  افزود: راه اندازی و رفع موانع پروژه بزرگ فرآوری کائولین و خاک های صنعتی در بخش محروم و کم برخوردار بایگ موجب مسرت و خشنودی اهالی منطقه است.

زیارت نیا خاطر نشان کرد: پروژه کائولین با اشتغال زایی بیش از 200 نفر نقش مهمی در جذب و اشتغال نیروهای جوان بومی در منطقه تربت حیدریه دارد.

وی در بخشی از این گزارش آورده است: در این راستا مسئولان و متولیان امر از جمله : دکتر رسولیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، رستمی، فرماندار ویژه شهرستان تربت حیدریه، مهندس مس فروش، ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت تلاش های زیادی را درجهت  تکمیل پروژه داشتند که جای تقدیر و تشکر دارد.

در خور ذکر است: محمد علایی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی در سفر یک روزه به شهرستان تربت حیدریه در نشستی که با حضور فرماندار و مدیر عامل پروژه کائولین در دفتر فرمانداری برگزارشد ضمن بررسی مشکل تامین آب مورد نیاز این پروژه مجوز خرید آب از چاه مجاز کشاورزی برای تامین آب این پروژه را صادر کرد.

علایی در این جلسه افزود: پروژه هایی که در زمینه اشتغال زایی و رونق تولید در کشور حرکت می کنند باید مورد حمایت قرار گیرند به خصوص این که این پروژه ها در مناطق کم برخوردار احداث و به بهره برداری می رسد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات