ضرورت حضور حداکثری در انتخابات با انتخاب شخص صالح و با بصیرت

سردار اردستانی گفت: با حضور حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و با انتخاب شخص صالح و با بصیرت پایه های حکومت اسلامی را بیش از پیش استوار سازیم.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، " سردار اردستانی" در نشستی بصیرت افزایی  با محوریت انتخابات مجلس شورای اسلامی که با حضور مسوولین پایگاه ها  و اعضاء شورای حوزه بسیج برگزار شد، با بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به اینکه کشور ما در شرایط خاصی قرار گرفته است و کشورهای غربی به تحولات  ایران نگاه ویژه ای دارند به همین منظور بایستی با چشم انداز جدیدتری در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت نماییم.

وی ادامه داد: کشور ما نیازمند نمایندگانی است که منافع مردم و همچنین منافع ملی برای آن ها مهم بوده و دلسوزانه کشور را مدیریت نمایند.

اردستانی با اشاره به اینکه نماینده گان مجلس بایستی نگاه اجتماعی به مسایل داشته باشند نه فردی، تصریح کرد:  مقام معظم رهبری همواره بر اینکه کسانی که فهرست های انتخاباتی را می دهند، رفیق بازی و جناح بازی را دخالت نداده  و آن کس را که شایسته تر است به مردم معرفی کنند تاکید نموده چرا که برخی قابل اعتماد نیستند.

وی همچنین افزود: مردم بایستی با بصیرت و اندیشه انسان های صالح، مومن، انقلابی وشجاع را انتخاب کرده به نحوی که کارآمد و جهادی بوده و طرفدار عدالت باشند.

اردستانی با اشاره به اینکه انتخابات نماد جمهوریت نظام و نشان دهنده اعتماد مردم به اصل و کلیت نظام فارغ از تمامی اشکالات و نارضایتی هایی که نسبت به ساختارها، قوانین و مسئولان مختلف وجود دارد می باشد، اضافه کرد: هر انتخاباتی را می توان به منزله رفراندومی مجدد در تایید نظام مقدس اسلامی محسوب کرد. از این رو هر چه انتخابات ها پرشورتر و با مشارکت بیشتری انجام شود؛ نشان دهنده اعتماد بیشتر مردم به نظام اسلامی خواهد بود .

وی ادامه داد: حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی یک رسالت مهم است و بدون شک همان طور که ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور گسترده داشتند در انتخابات نیز به همین شکل خواهند بود .

اردستانی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تاکید بر اینکه ایثار و شهامت  سردار سلیمانی را نباید هیچ گاه به  دست فراموشی بسپاریم، عنوان کرد:  یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی را برای ابد در دل‌ها زنده نگهداریم تا نسل‌های آینده نیز این شخصیت والا و برجسته را به شکل مناسب بشناسند .

وی در پایان با بیان اینکه  سردار سلیمانی نشان داد که  گفتمان رهبری  گفتمان قالب منطقه است، خاطر نشان کرد: ایثارگر، مجاهد، شهید زنده، ذخیره ارزشمند اسلام و مسلمین و ده‌ها تعبیر دیگر همگی صفاتی است که  در این شهید بزرگوار دیده می شود.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای تهران

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای تهران

    شركت آب منطقه‌ای تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات