600 پایه فرسوده برق در شرق تهران تعویض شد

600 پایه فرسوده برق در شرق تهران تعویض شد

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "آمنه جمالو" مدیر منطقه برق بوعلی با اعلام این خبر گفت: شبکه فرسوده سیمی فشار ضعیف هوایی در منطقه بوعلی نیز در سال پیش رو به‌طور کامل نوسازی خواهد شد.
وی افزود: محدوده استحفاظی منطقه برق بوعلی با در برگرفتن 13 کیلومتر مربع وسعت و بیش از 217 هزار مشترک فعال، به لحاظ قرار گرفتن در بافت مرکزی شهر تهران از قدمت و تراکم بالایی برخوردار بوده و به تبع آن، فرسودگی شبکه برق‌رسانی شرایط خاصی را در این محدوده رقم زده است.
مدیر منطقه برق بوعلی ادامه داد: به‌منظور ارائه خدمات شایسته به مردم این منطقه، علاوه بر طرح‌های سالیانه بهینه‌سازی و توسعه شبکه برق‌رسانی، درخصوص حذف شبکه فرسوده سیمی و جایگزینی آن با شبکه کابل خودنگهدار، حتی در شرایط محدودیت اعتبارات، با تخصیص100 میلیارد ریال اعتبار به‌منظور اجرای این مهم اقدام شده است.
جمالو اضافه کرد: امسال نیز با همت کارکنان این منطقه در خصوص برنامه‌ریزی و تهیه طرح‌های اصلاح و بهینه‌سازی شبکه فشار ضعیف هوایی به طول 86 کیلومتر و تعویض 1200 اصله پایه فرسوده و مخاطره‌آمیز و اصلاح کامل بیش از 1000 مورد از انشعابات و تابلوهای فرسوده اقدام شده است.
وی افزود: با انعقاد قرارداد با پیمانکاران و همچنین همکاری با مردم و شهرداری‌های مناطق 7 و 8 پایتخت، در سه ماه گذشته بیش از 30 کیلومتر از شبکه فرسوده و 600 اصله پایه فرسوده تعویض و اصلاح کامل انشعابات مشترکان انجام شده و امید است در سه ماه آینده نیز این پروژه به کلی به اتمام رسیده و با انجام این طرح شبکه فرسوده سیمی فشار ضعیف هوایی این منطقه به‌طور کامل نوسازی شود.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات