افتتاح چپ گرد شهید ناصری، دوربرگردان ابوطالب جلوخان فردوسی و تعریض پل  ...

افتتاح چپ گرد شهید ناصری، دوربرگردان ابوطالب جلوخان فردوسی و تعریض پل ...

افتتاح چپ گرد شهید ناصری، دوربرگردان ابوطالب جلوخان فردوسی و تعریض پل پرتوی در اسفند ماه

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از افتتاح و بهره برداری چپ گرد غیر همسطح شهید ناصری، دوربرگردان غیر همسطح ابوطالب، فاز سوم ساماندهی جلوخان آرامگاه فردوسی و تعریض پل پرتوی در اسفند ماه خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، خلیل الله کاظمی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرداری که با حضور محمدرضا کلائی شهردار مشهد برگزارشد، با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده و در حال انجام معاونت عمران، حمل و نقل و ترافیک افزود: تعداد زیادی پروژه عمرانی در نقاط مختلف شهر در حال اجرا است که بخشی از آن طبق زمانبندی های انجام شده ۵ الی ۲۵ اسفند ماه افتتاح خواهد شد.
وی با بیان این که امسال ۵۰ پروژه عملیات هندسی معابر با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان در دستور کار قرار داشت، اظهارکرد: از این تعداد ۴۵ پروژه به اتمام رسیده و ۵ پروژه در حال اجرا است.
وی تصریح کرد: در حوزه پیاده رو سازی نیز تعداد زیادی پروژه با اعتبار ۷۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در مناطق مختلف شهر درحال اجرا است، البته روند کار در برخی مناطق عقب است که با توجه به این که برخی از آنها در معابر اصلی و اطراف حرم مطهر هستند و در پیش بودن ایام نوروز از شهرداران مناطق درخواست داریم به اجرای این پروژه ها سرعت ببخشند.
کاظمی ادامه داد: همچنین ۴۹ تقاطع و گذرگاه نیز در راستای اجرای طرح حق تقدم عابران پیاده امسال در دستور کار قرار داشت که بخشی به بهره برداری رسیده و بخشی دیگر نیز تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.
معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: در کنار بهره برداری از چپ گرد غیر همسطح شهید ناصری، دوربرگردان غیر همسطح ابوطالب، فاز سوم ساماندهی جلوخان آرامگاه فردوسی و تعریض پل پرتوی در اسفند امسال، پروژه ۷۵ متری، بازگشایی انتهای کوشش تا خلج، پارکینگ و پایانه سه سطحی پارک ملت، درسال ۹۹ و تقاطع چهارسطحی نمایشگاه، پردیس تئاتر مشهد و تقاطع غیر همسطح مصلی در سال ۱۴۰۰ به بهره برداری خواهند رسید.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات