دریافت کنندگان نشان مشهد پایان اسفند ماه مشخص خواهند شد

دریافت کنندگان نشان مشهد پایان اسفند ماه مشخص خواهند شد

 دریافت کنندگان نشان مشهد پایان اسفند ماه مشخص خواهند شد

معاون شهردار و رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: نفرات برتر دریافت کننده نشان مشهد پایان اسفند یا اوایل فروردین ماه سال آینده مشخص خواهند شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمد محسن مصحفی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرداری که با حضور محمدرضا کلائی شهردار مشهد برگزار شد ضمن اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه فرهنگی طی ماه گذشته افزود: چندی پیش دهه مبارک فجر را پشت سر گذاشتیم و برای گرامیداشت این دهه نقاط مختلف شهر آذین بندی و برنامه های فرهنگی مختلفی در فرهنگسراهای شهر برگزارشد.
وی اضافه کرد: امسال با حمایت شهرداری مشهد توانستیم به عنوان دومین شهر بعد از تهران شاهد اکران کامل فیلم های جشنواره فجر باشیم که در کنار آن برای اولین بار فیلم های یک بخش از جشنواره نیز در سه فرهنگسرای حاشیه شهر اکران شد.
مصحفی به اعطای نشان مشهد اشاره کرد و ادامه داد: شناسایی افراد شاخص وبرتر که برای پیشرفت مشهد در زمینه ها و حوزه های مختلف فعالیت داشته اند، برای اعطای نشان مشهد از سوی شورای اسلامی شهر به سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری سپرده شده است و کارهای مرتبط با این نشان درحال انجام است، نفرات برتر تا پایان اسفندماه یا اوایل فروردین سال آینده مشخص خواهند شد.

مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات