شهر با ۱۵ میلیون گل به استقبال بهار می رود/ نصب ۱۰۲۹ المان گل در نقاط  ...

شهر با ۱۵ میلیون گل به استقبال بهار می رود/ نصب ۱۰۲۹ المان گل در نقاط ...

شهر با ۱۵ میلیون گل به استقبال بهار می رود/ نصب ۱۰۲۹ المان گل در نقاط مختلف به ویژه مناطق کم برخوردار

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد با اشاره به اقدامات انجام شده برای استقبال از بهار گفت: با توجه به تاکیدات شهردار بر استفاده بیشتر از گل در استقبال از بهار امسال مشهد با ۱۵ میلیون بوته گل کیفیت خوب به استقبال نوروز خواهد رفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، مهدی یعقوبی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرداری که با حضور محمدرضا کلائی شهردار مشهد برگزار شد، افزود: این تعداد گل از تولیدکنندگان داخل و خارج استان تامین و تا اول اسفند برای کاشت تحویل مناطق خواهد شد.
وی با بیان اینکه امسال در کنار افزایش بوته های گل المان های گل نیز افزایش خواهد داشت، اظهارکرد: سال پیش تعداد المان های گل ۹۴۷ المان بود که نوروز امسال به ۱۰۲۹ المان با ۲۵۰ طرح مختلف افزایش پیدا خواهد کرد، در این میان ۷۰ طرح جدید خواهد بود.
یعقوبی تصریح کرد: به توزیع مناسب المان ها در مناطق مختلف به ویژه مناطق کم برخوردار شهر توجه ویژه ای شده است.
معاون خدمات شهری شهرداری مشهد اضافه کرد: در طراحی المان های گل امسال سعی شده است از نورپردازی های زیبا به صورت تلفیقی استفاده و با همکاری معاونت فرهنگی، جشنواره های هنری و بهارانه نیز در این محل ها برگزار شود.
وی ادامه داد: نوروز امسال در کنار محل هایی که تاکنون گلکاری و فرش گل اجرا شده است محل هایی که تا به حال گلکاری نشده اند از جمله بولوار بهمن، توس و.. گلکاری های ویژه انجام خواهد شد.
وی به جشنواره گل های لاله اشاره کرد و گفت: امسال نیز با کاشت ۳۶۰ هزارگل لاله در ۱۱ نقطه زائران و مجاوران شاهد جشنواره گل های لاله خواهند بود.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات