مدیریت شهری مشهد، الگوی سایر شهرداری های کشور است

مدیریت شهری مشهد، الگوی سایر شهرداری های کشور است

 مدیریت شهری مشهد، الگوی سایر شهرداری های کشور است

معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی شهرداری مشهد با اشاره به این که ارزیابی عملکرد های انجام شده نشان می دهد که طی دو سال گذشته به اندازی چند سال کار انجام شده است، گفت: فعالیت های انجام شده در همه حوزه های مدیریت شهری بی نظیر بوده و اکنون در بسیاری از کارها شهرداری مشهد خط شکن و برای سایر شهرهای کشور یک الگو است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، شهریار آل شیخ عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرداری مشهد افزود: در ماهی که گذشت نشست های زیادی با نخبگان و خبرنگاران حوزه های تخصصی برگزار شده است، از جمله نشست در مجمع تشخیص مصلحت نظام که همگی حاوی پیغامی از سوی نخبگان و مردمی بود که اقدامات ما را از بیرون رصد می کنند و آن پیغام تشکر و ابراز رضایت از اقدامات انجام شده بود.
وی اضافه کرد: انصافا در ارزیابی عملکردهایی که انجام شده است همه حوزه ها اقدامات چشمگیری داشته اند به گونه ای که در مکاتباتی که وزارت کشور با سایر شهرداری ها دارد از مشهد به عنوان الگو نام می برد که این خط شکن بودن و فعالیت ها را پیش بردن با وجود مشکلات قانونی و وضعیت کشور کار سختی است.
آل شیخ ادامه داد: هیچ بخشی در شهرداری مشهد نیست که درحوزه های عملکردی شاخص نباشد، همین موضوع شهرداری مشهد را به الگویی برای سایر شهرداری های کشور تبدیل کرده است که این موضوع حاصل همدلی و همکاری دربخش های مختلف مدیریت شهری است.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات