توجه به ایمنی و توانمند شدن آتش نشانان اولویت شورای شهر

توجه به ایمنی و توانمند شدن آتش نشانان اولویت شورای شهر

توجه به ایمنی و توانمند شدن آتش نشانان اولویت شورای شهر

رییس شورای اسلامی شهرمشهد گفت: توجه به ایمنی و توانمند شدن آتش نشانان از ابتدا یکی ازاولویت های شورای شهربوده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمدرضا حیدری امروز در اولین یادواره شهدای آتش نشان که با حضوررییس وجمعی از اعضای شورای مشهد، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، مدیران شهری و خانواده شهدای آتش نشان برگزار شد با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان افزود: فعالیت دربرخی از شغل ها یعنی پذیرفتن خطرکه آتش نشانان با پذیرش این شغل نشان داده اند که خطرپذیر و ایثارگر هستند.
وی اضافه کرد: با همه فداکاری هایی که آتش نشانان انجام می دادند مردم از ایثار و فداکاری آنها اطلاع کافی نداشتند اما حادثه پلاسکو باعث شد که مردم متوجه شوند که قشری بی ادعا چگونه برای حفظ ایمنی، جان و مال آنها تلاش و از خودگذشتگی می کنند و از جان خود برای ایمنی آنها مایع می گذارند.
حیدری با بیان این که هر فردی برای مردم فداکاری کند محبوب مردم خواهد بود، اظهارکرد: آتش نشانان برای حفظ جان و مال مردم ،جان خود را فدا می کنند لذا در میان مردم محبوب هستند.
رییس شورای شهر مشهد ادامه داد: نیروی انسانی در حوزه آتش نشانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است لذا باید بحث آموزش و توانمندی آتش نشانان مورد توجه قرار گیرد.
وی افزود: لذا از ابتدا، بحث ایمنی و توانمندسازی نیروی انسانی سازمان آتش نشانی برای ما اولویت بوده است وبرهمین اساس نیز شورای شهر بودجه هر زمان که آتش نشانی نیاز به بودجه داشته است آن را به تصویب رسانده است.
گفتنی است، در این مراسم از دبیرخانه دائمی یادواره شهدای آتش نشان رونمایی و از خانواده های شهدای آتش نشان تقدیر شد.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات