اولین یادواره شهدای آتش نشان شهرداری مشهد

اولین یادواره شهدای آتش نشان شهرداری مشهد

اولین یادواره شهدای آتش نشان شهرداری مشهد

طی مراسمی همزمان با سالگرد شهادت چهار آتش نشان شهرداری، در حادثه انفجار قطار مشهد نیشابور، اولین یادواره شهدای آتش نشان شهرداری مشهد برگزارشد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، امیر عزیزی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری در این مراسم که امروزبا حضوررئیس وجمعی از اعضای شورای مشهد، مدیران شهری و خانواده شهدای آتش نشان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان گفت: این یادواره با هدف یادآوری ایثارگری و فداکاری آتش نشانان برای حفظ جان و مال مردم برگزار شده است.
وی افزود: معتقدم که همین ایثارگری، فداکاری وجان فشانی ها باعث شده است که امروزسازمان آتش نشانی شهرداری مشهد به عنوان یکی از سازمان های پیشرو در کشور باشد.
وی با بیان این که طی دهه های گذشته تلاش های بسیاری انجام شده تا امروز مشهد دارای یک آتش نشانی مجهز با نیروهای توانمند، فداکار و آموزش دیده باشد اظهارکرد: شغل آتش نشانی نیازمند به افراد ایثارگر و از جانگذشته است، لذا آتش نشان شدن افتخاری است که نصیب هر فردی نمی شود.
عزیزی ادامه داد: سرمایه انسانی در سازمان آتش نشانی از جایگاه ویژه ای برخورداراست، زیرا اگراز تجهیزات و ماشن آلات به روز برخوردار باشیم اما نیروی انسانی کارآمد، آموزش دیده با روحیه ایثارگری نداشته باشیم موفق نخواهیم بود.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری مشهد افزود: از این رو در این سازمان آموزش و ترویج روحیه فداکاری و ایثار درکنارتوانمندی نیروهای آتش نشان و تجهیز آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
گفتنی است، در این مراسم از دبیرخانه دائمی یادواره شهدای آتش نشان رونمایی و از خانواده های شهدای آتش نشان تقدیر شد.

مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات