بودجه 460 میلیارد تومانی سال 99 شهرداری ساری به تصویب رسید

بودجه 460 میلیارد تومانی سال 99 شهرداری ساری به تصویب رسید

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ساری، در این جلسه که عصر سه شنبه 29 بهمن 98 با حضور کلیه اعضاء و همچنین شهردار و معاونین شهرداری و اصحاب رسانه برگزار شد، کلیات لایحه بودجه سال آینده شهرداری مرکز استان به بحث گذاشته شد و اعضای شورا پس از بیان نقطه نظرات خود به اتفاق آراء با بودجه 460 میلیارد تومانی شهرداری برای سال 99 موافقت کردند.

از بودجه 460 میلیارد تومانی سال 99 شهرداری ساری ، 253 میلیارد تومان بودجه عمرانی شامل 55 درصد از کل و 206 میلیارد تومان بودجه جاری شامل 45 درصد از کل خواهد بود که در تصویب این بودجه، ماده 68 قانون شهرداری ها که به حداقل 40 درصد بودجه عمرانی و حداکثر 60 درصد بودجه جاری اشاره دارد، رعایت شده است.

یادآور می شود، لوایح عوارض و بودجه سال 99 شهرداری ساری و سازمان های تابعه با پیگیری شورای شهر و اهتمام شهرداری در موعد مقرر به شورا ارسال شد که از اول بهمن ماه جاری تا صبح امروز (29/11/98) در بیش از 15 کمیسیون بودجه مورد بررسی قرار گرفت و در جلسه عصر امروز شورای شهر این بودجه به شرحی که گذشت به تصویب رسید. مهمترین ویژگی های بودجه سال آینده شهرداری ساری ابتناء آن بر درآمدهای واقعی شهرداری، تطبیق آن با اسناد بالادستی و همچنین بر اساس پیش بینی وضعیت اقتصادی آینده کشور می باشد که به قانون مندی و انضباط بودجه کمک خواهد کرد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر ساری

    منبع خبر

    شورای شهر ساری

    شورای شهر ساری یک شورای شهر در شهر ساری می باشد

      نظرات